Recenze (278)
Zrzavá veverka (1993)
Medem opět zachycuje lidské tajemství i touhy, obsazuje svou oblíbenou Emmu S. Film je malinko naturalistický....
Krávy (1992)
Obraz španělského baskitského venkova a jedné místní rodiny během zhruba šedesáti let. Jejich tajemství, láska, nevrařivost a soutěžení mužů ve zdatnosti. Jsou zde krásná těla a rozervané duše.
Lady Jane (1986)
Krásný poetický film o neumírající lásce zasazený do historických souvislostí. Jeden z mých nej.
Zvláštní den (1977)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec, dovršení umění slavného hereckého duetu. Tak tiché, tak vypovídající, tak skromní lidé a přitom bohatí.
Slunečnice (1970)
Smutný příběh o nenaplněné lásce, ňa kterou jeden zapomněl a druhý ji hledá.
Rozvod po italsku (1961)
Naprosto kouzelný obrázek sicilského maloměsta, maloměštáků a až ďábelského plánu barona Cefalu, manžela, jenž se touží zbavit své krásné ženy, aby mohl být s ještě krásnější setřenicí. Musím říct, že Marcello Mastroianni je jeden z největších fešáků filmového plátna.
Tom a Jerry - Proměna (1951) (epizoda)
jeden z těch nej!
Poslední motýl (1990)
Jeden z nejhezčích filmů na toto téma.
Byt (1960)
Jak je možné, že jsem tenhle skvost viděla až dnes? Starý dobrý hollywood a geniální Jack Lemmon. Vedle filmů "Nebožtíci přejí lásce" nebo "Někdo to rád horké" jedna z nejlepších starých amerických komedií.
Medianeras (2011)
Dva dnešní lidé, kteří jsou čistou náhodou zajímaví a i jejich myšlenky, které se v mnohém střetávají, se dobře poslouchají. Oba jsou charizmatičtí, ztracení a ač jsou tak strašně blízko a denodenně se potkávají, nemohou se najít. Film o tom, jak je těžké najít nejen toho druhého, ale i hodnoty, v dnešním, elektronickém, chaotickém, na tradice nehledícím světě. O tom, jak vypadá vnitřní svět dvou takových ztracenců v davu. Film je pojmenován po nejsilnější myšlence a scéně.