Recenze (29)
Labyrint (2015) (seriál)
mohli nechať aspoň niekoho žiť
Jméno (2012)
prijemne nocne prekvapenie
Všechny moje děti (2013)
saint
Motýlek (1973)
v záujme dobrého psychického zdravia: to bol ten dabing natačany na rubikovu kocku?
Northangerské opatství (2007) (TV film)
Mne osobne Catherinine predstavy urobili z tohoto filmu iný príbeh, Catherine v knihe pre mňa predstavovala čistú osobu, predstavy vo filme sa mi ku "mojej" Catherine vôbec nehodili. Keďže to, že hlavná hrdinka bola v románe taká čistá, naivná, taká "tabula rasa" , bolo to, čo som si z tejto knižky zobrala a filmový hrdinovia mi nesadli, romantika a atmosféra filmu sa ma žiaľ nijako nedotkli
Manhattan (1979)
asi si zacnem cesat vlasy, vsimli ste si?
Milionář z chatrče (2008)
mna tie zaverecne titulky uplne dostali
Iné svety (2006)
aj ja by som sa chcela normalne porozpravat s reziserom normalne sa mi najviac pacilo "ta v rici su"
Black Books (2000) (seriál)
moja oblubena situacia je ked sa manny stane fotomodelskou hviezdou:)
Bathory (2008)
najviac ma štve že neukázali ako skončil cyril:(