Oblíbené filmy (10)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Film, co se mi vryl do hlavy. Stokrát ho můžu vidět a je pořád stejně dobrej. Film plnej začínajících hvězd. Tady jsou to všechno ještě většinou mladý ucha. To byly časy, kdy amíci snad chtěli pomáhat i bez ropy. Pro mě nejlepší film ze všech
Mizerové II (2003)
Miluju tenhle nadupanej film. Ty kecy, ty dialogy mezi parťákama, tu zběsilou akci. Tenhle počin se, sakra, povedl!
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Celý vynikající film a skvělou zápletku s vynikajícíma hercema shrnu do jednoho slova: GENIÁLNÍ
Forrest Gump (1994)
Krásné shrnutí života. Dojemný a zábavný film, výborný Hanks. Z tohodle filmu jsem si odnesl dvě věci: Život je jako bonboniéra a Utíkej Forreste!!
Pátý element (1997)
Krásná, sexy, nejlepší a vynikající Milla a výbornej Bruce, co víc si přát? Akce i vtip, tohle je jízda, kterou si dám vždy rád líbit.
Slunce, seno a pár facek (1989)
Proč má tenhle film tak malé hodnocení? Protože ho hodnotí rádoby inteligenti. Slunce seno výborně odráží české vesnice a lid a v mnoha situacích a lidech poznávám své známé. Troškova nej komedie, narozdíl od těch Kameňáků a Babovřesk ;-)
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Psí vojáci (2002)
Béčko? Leda velký hov*o pánové a dámy rádobyrecenzenti. Film plný napětí, akce a hlavně krásnejch vlčáčků, co vám ukousnou hlavu :-)