Deníček (23)
Kůže kterou nosím
Hodně zajímavej film a ten konec mě totálně rosekal celou dobu člověk neví která bije a pak toto :) Luxus
Srbsky film
No co na to říct :) Těžce úchylnej film který opravdu nechápu jak mohlo někoho napadnout natočit...
Asi už se na něj v životě nepodívam ale z hlavy ho nikdy nevyženu :)
Zombieland
Tak to je mooc hezky udělanej filmajz, romantika jako prase v hustym prostředí .)
Mrtví sníh
Hustý záporáci, mohlo to být lepší ale stejně slušně udělaný :)
Skyfall
Dobrá akce :)
Tahle země není pro starý
Psychopatickej vrah jak má bejt :)
Nespoutaný Django
Sice sem ho neviděl v kině, ale nevadí takhle má vypadat pořádnej film, Quentin mě snad nikdy nemůže nebavit :) :) :)
Atlas mraků
Tady jsem našel takovou mapku kdo tam koho pořádně hrál :)
Atlas Mraků
Dobře udělanej film s úsporama :) 6 v 1 A ten madlajz kdo koho hraje masakry :)
Funny games
No ty píčo :) Todle je teda věc .....
5/5
Jackie Brown - Tarantino :)
Luxusní vochcávka na chudáka Samuela :D
5/5
Nic nás nerozdělí
Nutno vidět, je to prostě nářez který dokáže i rozbrečet......
5/5
SLONÍ MUŽ
Krásný příběh podle skutečné události o krutostech našeho živata, našeho ,,Lidského,, chování.
5/5
RRRrrr
Nevim jaký hovada tomu můžou dát odpad, tenhle film je famozní :D Viděl jsem ho snad 100x a nikdy mě to nenudilo ba naopak směju se tomu čím dál víc :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
5/5
QUENTIN TARANTINO
Filmy co mam nejraději ze všech :
QUENTIN TARANTINO
Filmy co mam nejraději ze všech :
QUENTIN TARANTINO
Filmy co mam nejraději ze všech :
QUENTIN TARANTINO
Filmy co mam nejraději ze všech:
Nepřemožitelné zlo
Na konci to byl dost velkej nářez:) Víc nic....5/5
Chata v horach
Masakry, film mě dostal na plnej čáře, ze začátku sem si řikal že je to pičovina jako 100 jinejch filmu ale vyklubal se z toho hodně kvalitní snímek :D :D Doporučuji :) 5/5