Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Akční
  • Komedie
  • Animovaný
  • Sci-Fi
  • Drama

Deníček (19)

Konec.

Právě mi došla veškerá trpělivost kterou jsem ještě byla schopná vyprodukovat.

I když mám AdBlock a jsem celkem v klidu s nějakou reklamou (třeba na YT) která může vydělávat, tak dneska jsem už dospěla do konečné fáze, kdy jsem ještě ochotná tu reklamu trpět.

To že je pomalu v každém videu, kde dělají reklamu na reklamu nebo v traileru na film je upoutávka na jiný film a reklama, je jen malý vrcholek odpornosti zvaného reklama. Po asi 69tém překliknutí zde na čsfd, kdy se mi otevře reklamní okno a ještě to šíleně řve, mě donutilo se tady na to všechno vykašlat.

Je to asi jen jeden z několika důvodů, ale byl zásadním bodem mého jasného rozhodnutí tomu tady dát zbohem.

POMOvi bych tak akorát přála choleru, rakovinu a minimálně vykradení baráku, protože co je tohle za vykurveného zmetka a zaprodance, nemá snad v ČR žádnou konkurenci. Mezi reklamou, už se pomalu ani nedá najít nějaký text, který by mohl být recenze / komentář k nějakému filmu.

Takže nazdar a doufám že se to tu ještě zhorší aby se mu na tuhle reklamou přehlcenou stránku vykašlalo co nejvíc lidí.

Při té neskutečné míře reklamy, mě stejně ale pořád překvapuje, že zde není reklama na pornostránky, které vynáší nejvíc, i když už se tady oběvují reklamy na erotické pomůcky.

Snad to tady co nejdříve shnije a POMO si zláme všechny kosti v těle.

 

Čau.

...

...

...

Tak prej jsem taková

Jste typ ISTJ

Co znamenají jednotlivá písmena? 

 

Písmeno I : značí introvertního člověka, který se dokáže soustředit na maličkosti a hlavně na myšlenky a pocity. Nevyhledává tolik kontakt s okolím, který mu někdy může být i nepříjemný a raději poslouchá, než aby se zapojil do konverzace. Obvykle předem promyslí, co řekne, než aby ze sebe chrlil nesourodé informace.
   

Písmeno S : znamená, že Vaše smysly upřednostňují fakta a současnou situaci. Jste více spřaženi se skutečností, raději věci používáte, než abyste se zabývali tím, proč a jak fungují.
   

Písmeno T : charakterizuje člověka, který lépe pracuje s daty a čísly, než s pocity a lidmi. Tento typ bývá neústupný a neohleduplný. Myšlení dle něj vede k lepšímu řešení problémů a zakládá se na číslech, faktech a logice — pravdivý/nepravdivý, jestliže/pak.
   

Písmeno J : znamená, že preferujete úsudek před vnímáním. Takový člověk inklinuje k postupným řešením a snaží se rychle věci dokončit. Rád si před výletem naplánuje, které památky navštíví a předem si rezervuje hotel.

 

ISTJ - správce

 

Zastoupení v populaci :  7% (z toho 4,5% muži a 2,5% ženy)
Nejvýraznější vlastnost : svědomitost
Ideální kariéra : statistik, inženýr, správce, účetní, inspektor, vládní úředník
Slavné osobnosti : George Washington, Warren Buffett, Herbert Hoover
Fiktivní postavy : Ijáček (Medvídek Pů), Darth Vader (Star Wars), Leela (Futurama)
Stručný popis :  zodpovědný, perfekcionista, uzavřený, nemá rád riskování, konzervativní, samotář, nerad se svěřuje

 

Správci se uplatní všude tam, kde je vyžadována svědomitost a odpovědnost. Jsou uzavření a neradi se svěřují. Dávají přednost ověřeným postupům a velmi neradi riskují. Často dosahují nadprůměných úspěchů ve škole a snadno získávají akademické hodnosti.

Správce má vždy přehled o systémech, společnostech a hierarchiích okolo něj. Rychle odhadne, co je podle aktuálně platného systému správný postup a co naopak ne. Rebelii jakéhokoliv druhu považují za špatný nápad. Pokud chce systém změnit, vyhledá klíčové role a do těch se snaží kariérním postupem dostat, což se mu dříve nebo později podaří. Na to, aby se dostal společensky tam, kam chce, nelituje času a námahy. Prohřešky proti pravidlům netoleruje a rád se drží nejrůznějších návodů, příruček a schémat.

Lidé tohoto typu se mohou zdát někdy až příliš uzavření a strnulí, ale jejich okolí se na ně může vždy spolehnout. Jsou z nich skvělí správci, úředníci, inženýři, inspektoři nebo účetní. V práci jsou efektivní a výkonní. Jejich sklon dodržovat postupy a měnit je jen pozvolna však okolí často chápe jako byrokracii.

 

Na rozdíl od xNTx typů se jejich logika soustředí čistě na každodenní život. Často jsou zdatní v matematice a technice. Ideální společnost pro ISTJ se blíží kultuře Německa a Japonska.

 V mezilidských vztazích upřednostňují vycházet pokud možno s každým. špatně však snáší, když někdo vyvolává zmatek. Ačkoliv jsou přímo oni málokdy iniciátorem bujarého veselí, rádi se podobných akcí účastní a snaží se utužovat své společenské kontakty. A nejedná se z jejich strany o přetvářku nebo kalkul. Mezi druhými lidmi se cítí opravdu dobře a i když je pro ně utváření skupin tak trochu záhadou, chtějí do nich patřit. Nedělitelnou součást partnerského vztahu pro ne představuje věrnost.

 

Jejich koníčkem bývá často přímo jejich práce. Politicky většinou preferují udržovat status quo a konzervativní ideologie (ne nutně v pravicovém smyslu). Pomalé nebo pokud možno žádné změny, to je ostatně i jejich osobní agenda ve společnosti. Ve svém pracovním oboru se však často propracují ke zdánlivě převratným výsledkům. Ostatní lidé pak už nevidí, že toho dosáhli tisícem drobných a na sebe navazujících krůčků.

Pro ně je to objev. Pro ISTJ výsledek jeho tvrdé dřiny.

Lalalá

Moc hezké :)

Ono to SVÍTÍ !

Prohlížím si takhle v klidečku videa na svoji oblíbenou hru, když najednou sleduju jak tam má týpek super vychytávku.

Okamžitě jsem zahájila vyšetřování a prostým zkoumáním všelijakých programů, se mi podařilo za 2 hodiny vykouzlit to samé :)

 

Prostě WÁÁÁÁÁW

Ono to SVÍTÍ !

LGBT

 

Jeg tilhorer gruppe "L"
Jeg har ingenting til felles med gruppene "B" "G" og "T".

 

LGBT-samfunnet begynner a oke sine krav mer og mer aggressivt gjennom en rekke tvangsaksjoner. Husker du LGBT-fellesskapsforsikringen om at det ikke vil bli gjort flere krav etter et registrert partnerskap?

Deres lofter var ikke lenge for. I dag, de krever likestilling av homoseksuell forening pa lik linje med ekteskap, bruker begrepet "legalisering" av ekteskapet. I sine uttalelser de er pakket med uttrykk som en kjarlig familie, stabilitet, toleranse for mangfold og andre argumenter.
Stotte i media

De er ekstremt hardfore, og samlingspunkt deres krav i media plass kan alltid eskalere sammen med tente kulturell neomarxisty, dagens dagens revolusjonare.

Etter uonsket og opphoyet marsjer stolthet (Praha Pride) og skjer pa Hradcany Square na kommer til a endre begjaringen fremme likestilling mellom ekteskap og homoseksuell forening av publikum tsjekkiske TV og andre mainstream media hengi popularisering i sine kringkastings ganger, sist pa showet du har gulvet der mastetoppen diskusjonen programmet leser en proklamasjon som siterer, "Ifolge undersokelser, ca 67% av den tsjekkiske publikum." Hva forskning har vart, selvfolgelig, vil ikke vite, men minst vi vet hvem partene en objektiv og balansert CT jubel og som apent stotter. Denne stotten bare i media er ikke tilfeldig, siden en stor andel av homofile og lesbiske og deres stottespillere na jobber i media, mens pa byggeplasser eller i produksjonsprosessen er vanskelig a mote.

Grunner til a nekte a utjevne homoseksualitet

Dette initiativet ma avvises av tre hovedgrunner. Den forste er a beskytte den ekteskapelige forening som sadan kan ikke zrovnoprávňovat noe ekteskaps ikke. Ekteskapet er en tradisjonell form mellom mann og kvinne nyter artusener eksepsjonell eksklusivitet, spesielt for beskyttelse av barn. Og de visste det sa altfor godt vare forfedre som beskyttet familien hadde a utdanne barn, mate dem og ofte okonomisk stotte barna i studiene, da hjelpe familiene til sine barn.

Den andre grunnen til a avvise svart klar sammenheng mellom homofili og andre psykiske problemer nevrotisk karakter - folelser av mindreverd, frykt, tvangsnevroser, problemer med kontakter og seksualitet, som for homofile for seksuelle lidelser, som indikert av den kjente nederlandske psykolog, psykoanalytiker og psykoterapeut Dr. Gerard J.M. van den Aardweg.

En tredje viktig grunn er selve barnets rett til a vokse opp i en bunt av menn og kvinner, er det en bevist, arhundrer bevist modell som er mest ideelt for et barns utvikling. Barn ma ikke vare et offer for homoseksuell ideologi, som nevnt Dr. Gerard J.M. van den Aardweg.

Konsekvenser av enaksjon av homoseksuell union

LHBT-aktivister vet veldig godt at legalisering av ekteskap apner muligheten for adopsjon av barn av homofile samfunnet, fordi dette legalisering for sa heftig kamp!

Hvis godkjent, Representantenes hus ville ikke lenger homofile par ble lovlig rett til samme adopsjon som heterofile par. En slik situasjon har allerede skjedd i mange vesteuropeiske land. Men det er stater som dette pernisios trenden kan bygge bare utnevne Polen, Slovakia, Ungarn og Romania, som oppsto spontant underskriftskampanje for a beskytte ekteskapet og hvor det er mest definert av ekteskapet endringen i grunnloven av landet som en union mellom en mann og en kvinne.

Hvis Tsjekkia for a undergrave trykket av LHBT samfunnet og parlamentsmedlemmer godkjenne utjevning, vil det vare en spiker i kisten til en pro-familiepolitikk, som er grunnlaget for det neste tiaret. Her, dessverre, resultatene ikke male fire ar valgperiode, men i flere tiar, og hvordan denne politikken er "progressive" verdier med vekt pa a slette den tradisjonelle familien og favorisering minoriteter viser seg, kan vi se pa vestsiden av oss, der sosiale ingeniorer fallende fodselstall loser tilstromningen av hundretusener av potensielt farlige personer fra uforenlige, for det meste islamske kulturer.

paskeferien, nar vi minnes Jesu dod pa korset og hans oppstandelse, var bade menneske og Gud. Paske adresserer troende og ikke-troende. Hans dod var reelle og symbolske samtidig som han dode pa korset, dode for vare synder, henholdsvis. vare forfedres synder. Blood (symbolsk) pa korset strommet igjen i to fryktelige totalitare regimer, den nazistiske og kommunistiske, den kommunistiske og nazistiske fanatikere sa fornekter Gud onsket a lage et nytt paradis pa jord. Nar disse paradisene faller, vet vi alle. Dessverre, begynte i dag en ny, mer avansert multikulturalistiske ideologi. Totalitarisme knuse eksisterende verdisystem og favorisering minoriteten over majoriteten av befolkningen er sa uhyrlig som forrige totalitare regimet og angrepet pa den tradisjonelle familien gjennom LHBT samfunnet er en del av hennes selvdestruktiv.

I dag innsatsen til LHBT samfunnet og neo-marxistisk kultur koene er noe mer enn et frontalangrep pa familieinstitusjonen og dens viktige funksjon, som er opplaring av barn.

Vi hater familien og sin tradisjonelle modell for det er for sent

LGBT

Kamionem po evropě

... aneb zrzavé kopyto za volantem :)

 

Není to tak hrozné jak to vypadá. Trochu jsem štrejchla zrcátkem a stačilo vodovkama zatřít malý škrábínek na dveřích.

Další úspěšně dovezená zásilka.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Tohle byla krásná jízda po angickém venkově.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Jedeme na závody :)

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 Ještě jsem zapoměla dodat, že kolega ESNYR, dostane na budku, protože jeho naprosto úchvatný volant, pedály a knipl, ve mě vyvolává závist, a odmítá mi ho PŮJČIT !!

Když jsem doma potom na půl huby prohlásila že si ho asi taky koupím, ozvalo se z Gábiny jakési prazvláštní zapištění a její velmi zlý pohled, mi dal jasnou odpověď na otázku, co asi dostanu na vánoce pod stromeček :)

Kamionem po evropě

:)

...

:)

Lalalalááááááááááá

Tohle je dost chytlavá píseň :)

Rychle a zběsile

A po ceně o největší kopyto roku, je tu cena o nejlepšího řidiče roku. Vytáhla jsem to na 130 a pak už to šlo samo :)

Po 2 saltech přes střechu to šlo na odpis :))

 

 Ale jsem v tom nevině ! Vážně ! Napřed přede mnou kličkoval zajíc a pak nějakej pomatenec v modré dodávce.

Rychle a zběsile

Lalala

Hezká písnička. Kdyby někdo věděl z jakého je filmu, dejte mi vědět. Pořád ji nemůžu nikam zařadit.

Plasty kam se podíváš

Našla jsem tento článek

 

Autor nemá pravdu. Takové projekty jsou už dávno ve světě známé. U nás v Norsku, exustují už dlouho plastové dlaždice a obrubníky. Stejně tak existují i plastové lampy a lavičky v parku.

Autor taky nemá pravdu v tom že materiál je dražšší než asfalt. Není. Náklady by sice představovaly větší výdaje, ale jen proto že by se musely vyrobit montážní a výrobní linky. I tak by se jednalo o investici, které by se mnohonásobně vrátily během několika let.

Problém není ani v tom, takové silnice stavět ve velkém, ale problém je v lidech. Je to všude stejné, jakmile se šáhne mocným firmám na finance, je zle. Monopoly tu mají jediné výhradní právo na stavby silnic a dálnic.

Přirovnala bych to, k pro mě neuvěřitelnému, případu opravy střechy poslanecké sněmovny. Oprava (nikoli nová střecha ale jen oprava) stála 20 000 000. Kdo se pohybuje v oblasti tesařiny, a nebo stavebních pracech celkově, by takovou střechu - celou novou - dokázal postavit za desetinu ceny i za předpokladu že by na tom dělalo 100 lidí.

Stejné je to i z podobnými projekty jako je plastová cesta. Neumím si představit že by v ČR, kdy stavba 100 km úseku stojí 5x víc než v zahraničí a trvá 10x déle než v zahraničí, někdo dokázal něco podobného uskutečnit. To samozřejmě není problém jen ČR

 

Nechci tvrdit že tohle je jediná správná cesta po které se vydat, ale je určitě efektivnější než neustále rok co rok opravovat ten tankodrom který cesty představují.

Je zvláštní že v takovém Německu, vydrží dálnice 10 let bez problému a v ČR se po ní nedá jezdit už za 2 roky.

 

Plastová cesta by vyřešila mnoho problémů asfaltu. Jenže to by někdo musel chtít začít něco dělat, a ne jen tunelovat fondy a lhát lidem z pohodlných křesel parlamentu. Pokud tu budou tihle zkorumpovaní lidé, kteří svým příbuzným a známým dohazují milionové a miliardové zakázky, nic se v této oblasti zlepšování světa nestane.

 

Mnoho staveb je stavěno pomocí plastových cihel a tvárnic (ve světě to začíná být velká věc) a myslím že v okamžiku kdy nedokážeme recyklovat všechny plasty tak aby nevznikal odpad, je tohle velmi efektivní řešení plastového odpadu, který se jinak vyhazuje do moře, protože firmy nestíhají plnit zakázky a místo toho aby braly zakázek méně, tak jich berou ještě více, protože zákazníka zajímá jen výsledek a ne ty věci okolo. Lidé se plastů zbavují tím že jej vyhodí někam kde na něj nevidí.

Plastová cesta by vyřešila alespoň větší část problému z recyklací.

To by ale někdo musel chtít něco dělat a ne jen nad tím zavírat oči a zbavovat se zodpovědnosti tím , že přece háže petlahve do určené nádoby. Kam ale putuje potom, to už nikoho nezajímá.

 

I já jsem kdysi na škole vytvořila podobný projekt (ve spolupráci skupiny lidí) a bylo nám řečeno naprosto jasně a vážně, že podobné projekty ještě dlouho nikdo neuskuteční, protože jsou všichni pohodlní a spokojení s tím co mají teď.

Mnoho firem vymyslelo řešení nějakého problému, ale vždy byly umlčení skupinami které by tím ztratily svoji dominantní pozici.

 

Plastové výrobky byly vždy zparcované tak aby se daly vyměnit za něco co je staré nebo neefektivní v jiné než plastové podobě.

Plastová cesta je jedním z možných řešení neustálého sypání peněz do oprav již opravených cest. Řešit to ale znamená přiznat chybu. A to nikdo neudělá.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

V téchto stavbách, bylo použito při výstavbě víc než 30% plastu. Tohle není 3D model projektu, tohle opravdu stojí. A je těch budov více. Experiment potvrdil že plasty mohou nahradit beton, kámen a nebo cihly.

Plasty kam se podíváš

...

...

...

Zapadlá diskuze.

Diskuze, do které asi budu přizpěvky dávat jen já. Nějak se na ni zapomělo.

 

>> DISKUZE <<

Zapadlá diskuze.

Harry Potter

 

Harry Potter : svět kouzel který je špatně vymyšlený

Vlastně ani nevím jak bych přesně měla začít, takže to zkusím shrnout v nějakých odstavcích a zkusím tomu dát nějakou myšlenkovou lajnu.

 

Svět kouzel :
Rowlingová vytvořila svět kouzel který ale vymýšlela za pochodu a dodávala do něj myšlenky bez nějaké větší provázanosti z myšlenkami předchozími. V jednotlivých dílech příběhu vrší jednu věc za druhou aniž by se nějak pozastavovala nad tím že v nějakém předchozím díle nastavila pravidlo jinak nebo jej úplně převrátila. Jednou kouzla fungovat nemohou, jindy fungují bez problémů aby v další části fungovaly pouze omezeně, postavy se chovají jinak v jednotlivých dílech, události na sebe mnohdy ani časově nenavazují a pokud začne vsvětlovat cokoliv z tohoto světa, udělá v tom ještě větší bordel, atd.

 

Bradavice - škola :
Ve všech dílech je mnohokrát zmíněno že školu stráží kouzla a zaklínadla. Stejně jako bylo mnohokrát řečeno že se nikde na pozemcích školy nedá přemísťovat a nebo používat mudlovské věci. V tom případě má ale Rowlingová sakra krátkou paměť, protože hned v prvním díle nechá do bradavic proniknout Voldemorta který je sice přilepený na Quirelově hlavě, ale předpokládala bych že kouzla by měly odhalit jakékoliv, i malé náznaky nějakého zla.


V druhém díle nechá Ronalda a Harryho do Bradavic přiletět autem aniž by je jakékoliv kouzlo zadrželo (+ si po hradě pobíhá nějaká potvora aniž by ji jakékoliv kouzlo odhalilo nebo zadrželo)


Ve třetím díle už se vykašlala na jakékoliv ochranné kouzla protože po Bradavicích si Sirius Black běhá volněji než po lese a navíc se dozvídáme z pobertova plánku že z hradu existuje asi 8 tajných cest které nijak hlídány nejsou a nikdo o nich neví.


Ve čtvrtém díle dostávají Bradavice zabrat nejvíc, protože se do hradu dostane nejen smrtijed (opět bych předpokládala že tak primitivní kouzlo bude okamžitě odhaleno) ale taky se z pozemků dá přemístit pomocí přemísťovadla.


V pátém díle se sice nic extra nestane, ale pořád platí že kouzla nechrání tajné cesty a dovolí komukoliv do hradu vlézt bez jakých koliv problémů.


V šetém díle už kouzla zřejmě nefungují vůbec, protože si tam smrtijedi chodí po desítkách a dozvídáme se že existují nejen tajné cesty (pořád nehlídané) ale taky jakési skříně kterými se dá cestovat (kouzelná ochrana opět selhává na plné čáře a to o té skříni ví jak Brumbál tak i učitelé, protže je v příběhu myslím že minimálně 2x zmiňovaná).


V sedmém díle je bariera úplně zničena a to i přes fakt že by měla vydržet jakékoliv mocné protikouzla.


Školu málem asi 5x zavřely, protože si nikdo nedokázal poradit z jakýmkoliv větším problémem. Třeba ve druhém díle si to po Bradavicích klidně špacíruje jakási tajemná potvora která sice nikoho nezabije ale jinak dělá docela prudu a hradní osazenstvo místo toho aby něco dělalo (cokoliv) tak pořád brečí že školu budou muset zavřít. Místo toho aby postavily hlídky v podobě soch, které v sedmém díle bojují se smrtijedy a nebo se zeptaly těch postav na obrazech, které visí po celé škole, nebo aby po hradě rozmístily strážně orky jako ve třetím díle kde hlídaly obraz buclaté dámy, tak raději nedělají nic a jen čekají co se stane. Ve škole celkově neexistuje jakákoliv ochrana nebo stráž či hlídka, takže si tam klidně po nocích všichni mohou chodit jak chtějí.

 

Obrazy které žijí (?) :
Po celém hradě visí milion obrazů, ale Rowlingová je používá jen na debilní hádky, nepochopitelné rozhovory a vůbec s nimi nepracuje jak by se dalo očekávat. Ani v knihách ani ve filmech se absolutně nedozvíte jak tyto obrazy fungují a nebo proč jsou takto očarované, a navíc se obrazy oběvují a mizí podle toho jak se zrovna autorka vyspala nebo jak ji zrovna napadla nějaká strašně debilní myšlenka na jejich využití. Po hradě se producíruje Sirius Black, kterého hledá celý svět, ale žádný obraz ho nevidí a nebo se ani žádný obraz nesnaží na něj upozornit, a to i přes fakt že potrhal plátno u obrazu buclaté dámy. Její nástupce (v knize naprostý trotl, který studenty nutí k soubojům a má k nim dementní připomínky + asi 8x denně mění heslo a pak tvrdí že žádné hesla neměnil, atd.) klidně nejhledanějšího zločince pustí do místnosti, protože prostě znal heslo. V každém druhém záběru na stěnách visí obrazy ale jak k něčemu dojde obrazy mizí a nebo na nich nejsou žádné postavy. Rowlingová asi začala v některých scénách chápat jejich nesmyslnost ale už nemohla vzít zpátky to co napsala před tím, tak si pomáhá tím že obrazy někdy mluví a někdy ne, jindy v důležitých scénách úplně chybí, aby v dalších scénách kdy o nic nejde byly zase po celé škole. Rowlingová tady úplně zahodila nějaké vysvětlování, návaznost a nebo logiku a vrství na sebe nesmysly dál a dál.

 

Přenášedlo :
Bylo několikrát jasně řečeno že se přemístit ve škole a okolí nedá, přesto se ve čtvrtém díle Potter a Diggory z pozemku přemístí pomocí poháru který je vlastně přenášedlo. Už tady ten fakt totálně podkopává jakékoliv předchozí i pozdější pravidla o pozemcích školy, kde něco podobného není možné. K tomu si ještě připočtěte fakt že o přenášedlích se před tím ve třech předchozích filmech nikdo nezmínil (prostě to dřív autorku nenapadlo, tak to existuje až ve čtvrtém díle) plus fakt, zmíněný hned na začátku čtvrtého dílu a později ještě mnohokrát, že přenášedlo je na přenos potřeba nastavit na určitý čas, jinak je to obyčejný předmět na který můžete sahat i milionkrát ale nikam vás nepřenese. Takže nedává žádný smysl že pohár funguje když na něj oba šáhnou a stejně tak je nesmyslné aby je pohár přenesl zpět, protože se opět (později v dalších dílech) dozvídáme že přenášedlo funguje jen jedním směrem a abyste se dostaly zpět, musíte požít jiné. To že přenášedlo funguje na pozemcích ze kterých se nedá nijak přemisťovat je prostě další kopanec do logiky. V šestém a sedmém díle jsou přenášedla použita několikrát a byly jasně dané pokyny jak je použít a kdy přesně je použít musí, jinak jim budou k ničemu.

 

Kouzelná hůlka .......... bla bla a kouzla.
Kouzelná hůlka je něco co potřebuje každý kdo chce kouzlit a asi 300x to je v knihách jasně řečeno. Každý se o hůlku bojí, nechce ji dát z ruky a pokud o ni nějak přijde, nemůže kouzlit.
Teda možná.
Ve filmech to není moc poznat ale v knihách je zmíněno že ještě než se Harry dozvěděl že je kouzelník, měl mnohokrát problémy protože se kolem něj děly podivné věci - ostříhané vlasy mu zázračně přes noc dorostly, při pádu ze stromu dopadl lehce na zem i když padal z docela velké výšky, nechal zmizet sklo v zoo a ještě pár dalších věcí a událostí, které dělal bez hůlky.
Taky v sedmém díle je ukázáno že kouzlit se dá i bez hůlky, když si Harry prohlíží Snaepovy vzpomínky v myslánce. Jak je to teda z kouzlama ? Je teda potřeba hůlka nebo ne ? K čemu ji potom potřebují když dělají kouzla i bez ní ?
Další věcí je hůlka samotná - tady není vysvětleno ani v knihách jak se vlastně vyrábí. Určitě se ale nedá vyrobit jen tím že někde utrhenete klacek a woalá máme kouzelnou hůlku. Je to zvláštní pomůcka, u které jsem si několikrát říkala jak vlastně funguje. Umí hůlka hned všechny kouzla na světě ? Je nějak propojená z ostatními hůlkami ? Jak vzniká vlastně kouzlo ?
V šestém díle najde Harry, knihu prince dvojí krve, ve které jsou různé poznámky ke kouzlům a taky kouzla nová - tady opět narážím na problém hůlky a to, jak hůlka pozná kouzlo a jak má vědět jak to kouzlo funguje a co má přesně dělat. Totiž v oné knize je kouzlo "sektum sempra," o kterém ale Harry nezjistí žádné další podrobnosti (jen to jak se jmenuje a nic víc) a navíc je naprosto jasně řečeno že ho vymyslel princ dvojí krve. Jak tedy hůlka ví co má dělat, když o kouzle nic neví ani Harry ani hůlka samotná ? Stačí jen vyslovit zaklínadlo a prostě se stane "nějaké" kouzlo protože ... já nevím se dokáže napojit na nějaký hůlkový matrix ? Má hůlka nějaký limit kouzelné síly, nebo může 100x po sobě okamžitě provést kouzlo a pořád bude kouzlit ? To ale není všechno, protože v dalším vyprávění se dozvíme že existují i kouzla neverbální což znamená že si stačí kouzlo jen myslet a hůlka jej vykoná. Jak hůlka pozná že nemám zrovna v úmyslu kouzlit nebo že myšlenka která mi proběhla hlavou nemá vyvolat kouzlo. Jak přesně funguje takové spojení mysli a hůlky ? Když řeknu "ty jseš vůl!" jak hůlka pozná že to nemyslím vážně a neudělá z někoho vola ? Musí se z hůlkou pokaždé mávnout nebo ji stačí jen držet ?
Když třeba Harrymu hůlka spadla (a nejen jemu) tak si ji dokázal přivolat i z dost velké vzdálenosti, což je přece kouzlo, které bez hůlky nemůže udělat. A taky mi není jasné jak funguje vlastnictví hůlky a kolik jich může takový kouzelník mít. V sedmém díle Harry odzbrojil tuším že 5 nebo 6 kouzelníků, takže podle pravidel (těch které jasně stanovuje Rowlingová a podle kterých se všechny hůlky řídí) je vlastníkem asi 6 hůlek. To jako znamená co přesně ? Která hůlka je ta hlavní ? Ta jeho prvotní kterou si koupil, nebo ta poslední kterou získal (při odzbrojení a získání nové hůlky na tuto novou, podle pravidel přechází veškerá moc jejího nového majitele. Ostatně což jasně dokazuje i to že z jednou hůlkou Harry nedokázal kouzlit úplně dobře a moc ho neposlouchala, protože nebyl jejím právoplatným majitelem. Tuto hůlku má půjčenou od Hermiony)
Voldemort proti Harrymu v sedmém díle, použil bezovou hůlku která ale byla vlastnictvím Harryho (je to trochu zamotané ale kdo viděl film a nebo četl knihu tak je mu to jasné) a hůlka jej v lese zabila. Jak to že jeho vlastní hůlka mohla udělat něco takového, když o pár minut později Voldemortovi nedovolila to samé kouzlo použít znovu ? Ve filmu to až tak nevyzní ale v knize je to do očí bijící - Voldemort v lese bezovou hůlkou Hrryho zabije ale později při konečném souboji hůlka Harryho nezabije ale obrátí se proti Voldemrtovi, protože je nám při tomto souboji řečeno že hůlka nemůže vyslat žádné kouzlo proti svému majiteli. Zabití v lese tak nedává žádný smysl, protože Voldemort na Harryho použil hůlku která právoplatně (a podle jasných pravidel) patřila Harrymu. Nebo hůlka tyhle věci neví, dokud ji to někdo neřekne ? Jak to funguje paní Rowlingová ? Nastavíte pravidla ale v zápětí je 3x převrátíte a ještě během několika minut ?
Jak se vlastně hůlka takové kouzla učí ? Musí jí ty kouzla někdo vysvětlit nebo umí jakékoliv kouzlo už od svého vyrobení ? Když budu mít 3 hůlky, bude ze mě silnější kouzelnice ? Přece 3 hůlky musí vyslat buď 3 kouzla nebo jedno kouzlo které bude 3x silnější. Nebo ne ? Jak se dá vůbec vymyslet kouzlo ? Stačí dát dohromady nějaké slova a zkoušet co udělají, nebo musím hůlku nějak (nemám tušení jak) naučit co má udělat za kouzlo ? Jako příklad opět uvedu kouzlo "sektum sempra". Sám Snape (alias princ dvojí krve) kouzlo několikrát přepisoval a několikrát zkoušel než se mu podařilo, takže jak to funguje ? Když řeknu "kusafire laredo" tak jak hůlka pozná co má udělat. Nebo musím hůlce 1 000x říct že "kusafire laredo" má někomu přčarovat oslí uši ? Prostě je tu milion otázek ale odpověď žádná.
Proč se některé kouzla tak debilně vyslovují ? Než nějaký vemeno řekne "Mdloby na tebe" tak si sihnu zavázat kaničku u boty, popřemýšlím co k večeři a ještě stihnu zdrhnout, protože jak ve filmu tak i v knihách 99% kouzel mine svůj cíl. Zvlášť to nasere v momentě kdy chcete někoho zabít a on v klidu 5x po sobě udělá půlkrok stranou a ještě si u toho tahá holuby z nosu
Dale mě zajímá jak je to z názvy kouzel. Někdy řeknou "lumos" a hůlka se rozsvítí a jindy musí říct "mdloby na tebe" Proč je něco přeložené a něco ne ? Když si tak uvědomíte jak je tohle nejdebilnější způsob boje - i při konečném souboji v sedmém díle, umřelo víc lidí pod troskama hradu než že by je někdo sejmul kouzlem - tak je zázrak že vůbec k nějakému boji může dojít, protože než někdo něco řekne, a ješě u toho jak idiot musí mávat 10 vteřin hůlkou, tak stihne každý utýct a nebo se schovat. Vždyť to proboha nedává žádný smsl !!!!

 

Voldemort.
Autorka si z touhle postavou očividně nevěděla od začátku rady, tak ji dala minimum prostoru a ještě z něj udělala totálně neschopného debila. Nemůžu třeba nijak pochopit proč z něj i 11 let po jeho zmizení měly všichni neustále strach a bály se vyslovit jeho jméno. Vždyť to nedává žádný smysl. Vy-víte-kdo je prezentován jako největší zlo pod sluncem, ale v průběhu všech sedmi knih, se ze střípků vzpomínek, různého vyprávění a dalších náznaků, dozvídáme že to byl akorát namyšlený dement, který za 50 let své zlovlády (nebo jak dlouho to trvalo) zabil asi jen 5 lidí a celý kouzelnický svět byl pod jeho nadvládou tak nějak v pohodě, protože bez problémů fungoval dál. V mnoha vzpomínkách jak od Brumbála, nebo Siriuse, popřípadě myšlenky od různých lidí, zobrazené za pomocí myslánky, nijak neudávají jakýkoliv strach z Voldemorta který ale v tu dobu už dávno vládl kouzelnému světu svou zlomocí. Prostě Rowlingová se zamotává do vlastních hloupostí které ze sebe chrlí bez nějakých jasných rovin, časových posloupností, nebo logiky. V tomto příběhu, odehrávajícím se po dobu 7 let, Voldemort zabije jen jediného člověka a to ještě jen proto že se ten člověk omylem zatoulal někam kam kdyby přišel o 5 minut později nic by se nestalo. Krucinál, Hitler, Goring a další, byly milionkrát větší zvířata a měly na svědomí 1 000x víc mrtvých a nikdo jim neříká "ten-divný-týpek-z-knírkem" nebo "tamten-co-nosil-brýle" Celý kouzelnický svět je z Voldemorta úplně posranej, ale není vůbec vysvětleno proč a nebo čeho se tak bojí. I v knihách byl Voldemort akorát tak mluvka - a věřte že Rowlingová mu věnovala ve všech dílech dohromady minimálně 2O kapitol, kde jen mluví a vysvětluje jakej je zloun a nebo jak byl chudáček opuštěný po tom, co Harrymu vystřihl na čele blesk, a neudělá během těchto nekonečných proslovů ani jedno kouzlo. Je to taky ale břídil a neschopný polomudla, protože z asi tak 8 936 možností zabít Harryho, nevyužije ani jednu a nechává Harryho prostě utéct. V sedmém díle sice kolem sebe už začne dělat docela brajgl, ale zabíjí jen smrtijedy, kteří mu nosí špatné zprávy. Rowlingová taky naprosto selhává ve vykreslování strachu z tohoto zlouna, protože poté co nedokázal zabít Harryho, všichni naprosto jasně ví že žije a naprosto jasně jsou přesvědčení o tom že se vrátí, aby na konci čtvrtého dílu nikdo z nich jeho existenci neuznával a všichni neustále tvrdí že Harry lže, protože Voldemort je přece mrtvý.

 

Harry :
Nemám tušení jak tuhle postavu přesně popsat. V knize i ve filmu jsou si tak nějak i podobní a rozdílů je málo (i když samozřejmě v knize se dozvíte asi milion a půl informací navíc) ale jedno napsat můžu z klidem, a to že jsem si postupem času k tomuhle "vyvolenému" vytvořila jakousi averzi. Už někde od třetího dílu mi začlo vadit jak je dokonalý, skvělý, úžasný, všechno mu vychází a je prostě nej a nej.

 

Ron :
Ve filmu je to takový pohodový kamrád. Prostě normální kluk. V knize je to zakomplexovaný, závistivý, tupý primitiv, který nic neumí, neučí se a věčně se z někým o něčem dohaduje. Jak mohl postupovat do dalších ročníků je záhada a nebo kouzlo :)

 

Hermiona :
Pokud si myslíte že ve filmu je protivná a otravná, tak věřte že v knize je nesnesitelný šprt, panovačná, urážlivá, hádavá a taky bonzák který se minimálně 2x v každé knize z Harrym a Ronem pohádá a nebaví se spolu. Rowlingová z ní udělala pomalu hlavní postavu, protože nebýt Hermiony a toho jaká je to protivná a panovačná šprtka která všechno zná, všemu rozumí, a všude byla, byly by Bradavice zavřené už od druhého dílu a minimálně 50 postav by zemřelo.

 

Nevill :
V knize i ve filmu je to stejné. Trouba, uplakánek, prosťáček, ne zrovna inteligent. O to víc zarazí úplný přerod téhle postavy v sedmém díle. Z hlupáčka a nekňuby, se z ničeho nic promění na šéfa odboje, hrdinu a vůdce, který se sám postaví Voldemortovi a svede docela rozhodující souboj z jeho hadem alias viteálem.

 

Lenka (střelenka) :
Tu holku jsem si okamžitě oblíbila. Nejsympatičtější osoba v celém světě H.P.

 

Snape (PAN profesor Snape)
Zamindrákovaný exot, který ani po cca 20 letech nedokáže zapomenout na to jak mu jakýsi jeliman přebral holku (se kterou vlastně ani nechodil) a jak mu nějaká parta občas znepříjemnila život ve škole. Takhle ublíženého debila aby jeden opravdu pohledal. Šikanuje každého studenta, hledá záminky pro udělení trestů a strhává body za každou kravinu která ho napadne. Neustále provokuje aby následně mohl vítězoslavně někomu strhnout body za to že mu na tuto provokaci odpoví. Jednoduše řečeno, debil. Po takovém zamindrákovaném kreténovi by určitě šáhla mileráda každá škola. Jeho nenávist vůči Harrymu, je přehnaná a vyšponovaná do extrému a vlastně ani nedává moc smysl vzhledem k tomu co se dozvíme v sedmém díle. Prostě si Rowlingová řekla že ho bude tady ten učitel nenávidět a evidentně neměla ani moc promyšlené proč a nebo jak to vysvětlí. Já jsem ze školy asi nějakých 5 let a už si ani nepamatuju jméno toho kluka který mi v podstatě vlezl až do kalhotek aby mi asi za týden dal kopačky kvůli jiné naivní holce. Taková nesnášenlivost je prostě neuvěřitelná a nevěrohodná.

 

Malfoy :
Každý hrdina potřebuje svého záporáka. Beztvará hrouda masa a kostí, sloužící jen k tomu aby měl Harry svého protivníka stejného věku. Postava vycucaná z prstu která nenávidí Harryho aniž by k tomu byl jediný důvod. Mladší a ještě debilnější verze dospělého Snaepa. Pro děj a příběh má nulovou hodnotu, což si musela uvědomit i Rowlingová a tak mu v šestém díle připsala malou bezvýznamnou roli v poražení Brumbála. Kdyby tam nebyl, tak by to na celém příběhu nic nezměnilo a nijak by to jakýkoliv děj neovlivnilo.

 

Ostatní postavy :
Bizarní postavičky jaké znáte z každé školy. Od geniálních po imbecily, a od slušných po hajzly.

 

Pobertův plánek :
Rowlingovou napadla další zajímavá věc, se kterou si ale opět následně neví rady. Místo toho aby za pomoci plánku začal někdo řešit třeba to že po hradě pobíhá hledaný zločinec, tak jej opět používají jen někdy, a vzhledem k tomu že by plánek vyřešil asi tak 200 potenciálních problémů, nechává ho autorka opět zmizet a dále s ním pracuje jen velmi málo aby po čtvrtém díle zmizel úplně a už o něm neuslyšíme.

 

Harry Potter a ohnivý pohár aneb nejzbytečnější film a kniha, obsahující nejvíc nesmyslů :
Vůebec nechápu proč tato kniha a film vůbec vznikly. Kdyby Moody řekl Harrymu hned první den ve škole "hele pokecáme, tady si sedni" a křeslo bylo přenášedlo, tak by dosáhl svého mnohem efektivněji než se spoléhat na komplikovaný plán který mohl ztroskotat asi tak 396x. Protáhnout Harryho celým turnajem a čekat třičtvrtě roku na to až si šáhne na pohár ? Do prdele to je mučení a ne dobrodružný příběh. Jak už jsem psala dřív, tak na pozemcích se nedá nijak přemísťovat a hlídají celý pozemek spoustou kouzel. Moodyho by teda měly okamžitě odhalit a pohár by neměl fungovat. To by ale Rowlingová musela být inteligentnější a pamatovat si alespoň 5 předchozích výmyslů, které použila v dřívějších filmech.

Mimochodem, po čtvrtém díle si musí každý alespoň trochu chytrý člověk uvědomit že by sám vymyslel minimálně 5 lepších vaŕiant jak Harryho odstranit ze světa.
Mě třeba hned napadlo, že by vlastně nemusel existovat ani jeden film a ani jedna kniha, protože i debilovi po odstranění poloviny mozku došlo, že stačilo vypít mnoholičný lektvar hned v prvním filmu, přeměnit se na tu ženskou co po vlaku rozváží jídlo a Harryho přemístit (protože v tomto světě se může jakýkoliv kouzelník přemísťovat jak je mu libo, ale Rowlingovou to napadlo až při psaní 4 dílu, takže o tom nikdo do té doby nemluví a nemáme o nčem podobném tušení) rovnou k Voldemortovi a bylo by po prdeli. jenže to by musely existovat v tomto světě taky inteligentní lidi a ne jen banda dementů z ústavu pro mentální retardace.

 

Všimli jste si v prvním díle jak chtěl Quirell, Harryho zabít ale ten ho popálil, protože měl jakousi "láskyplnou" ochranu ? A všimly jste si taky že tuto ochranu už později nemá ? Chtělo ho zabít spousta lidí ale už nikoho nepopálil. Rowlingová na to asi zapoměla, když vymýšlela další a další hlouposti.

 

Felix felicis aneb lektvar štěstí :
Tady se mi vyloženě chtělo na debilitou Rowlingové brečet, protože to co ona vymyslela z tímto lektvarem je na pár facek z kopancem do břicha.
Harry lektvar použije na to aby dostal něco co potřebuje dostat (vzpomínku) a všechno mu vychází a výsledek je 100% úspěšnost. V šestém díle dá Harry lektvar Hermioně, Ronovi, Lence, Nevillovi aby je ochránil před kouzly a opět je výsledek takový, že tidle lidi mají kliku a všechny kouzla se jim vyhýbají. Pak si Rowlingvá řekla že by to bylo až moc jednoduché, tak lektvar nechává úplně mimo a ten tak mizí ze scény., místo toho aby se s ním začalo pracovat doslova ve velkém.
Už nějaké 2 nebo 3 roky všichni ví že le Voldemort zpátky a že z největší pravděpodobností zaútočí na Bradavice (ne na ty co mají čarodějnice na nose, ale na tu školu) a je ani nenapdne si tady toho lektvaru navařit 100 barelů, když jeho účinky naprosto spolehlivě odráží jakékoliv kouzlo. Kdyby to vypilo celé osazenstvo hradu, tak by se akorát tak mohly smát Srtijedům a Voldemortovi, protože by jim nic nehrozilo a celá ta parta zla by byla akorát pro smích.
Ono je sice řečeno že je to složité kouzlo a je potřeba čekat asi půl roku než se uvaří, ale i tak je to nemocnější lektvar, proti kterému prostě nic neuděláte. Když vypily lektvar Hermiona, Ron a ti další, tak sami říkaly že je žádné kouzlo nemohlo trefit i když proti nim metalo kouzla asi 8 smrtijedů.

 

Mohla bych ještě psát celé hodiny a vysvětlovat co všechno je špatně - jako například tupost kouzelníků co se týká pochopení světa mudlů (11 letý Harry pochopil svět kouzelníků během chvíle, ale dospělí kouzelníci nechápou svět mudlů ani když v něm žijí, protože spousta kouzelníků má normálně domy v mudlovských městech a vesnicích), nebo tom jak autorka proti sobě poštvává 4 Bradavické koleje, nebo o nejdebilnějším sportu na světě - Famfrpálu - ale nemám sílu se pořád nervovat z kravinama.

 

Z knih jsem četla akorát první a druhý díl, potom už mě zajímaly jiné věci a na čtení nebyla ani nálada ani čas. Filmy jsem skoro všechny viděla v kině a bylo to zhruba v tom správném věku kdy jsem byla ještě malý kousek rampouchu. Letos o prázdninách jsem hlídala sestře děti a došlo i na audioverze knih o Harry Pottrovi. Tolik mučení jsem snad ještě nezažila. Jen při poslechu těch audioknih, se mi kroutily ponožky a nevěřícně jsem poslouchala tuny nelogičností až jsem se za sebe sama musela stydět že jsem filmy měla docela ráda.

 

Závěrem bych ráda poděkovala mému nějmilejšímu sluníčku, které mi pomáhalo opravovat hrubé chyby (asi jich tam i přesto mnoho zůstalo) a taky bych chtěla poděkovat Googlu protože bez něj jsem kolikrát úplně ztracená.

 

..............................................................................................................................

 

Jako dárek jsem asi před 7 lety dostala tuhle hůlku. Je krásná a nikdy ji nevyndám z obalu.

Harry Potter

Paráda

Hmmmm .....

.

Wikipedia: "Já vím všechno!"
Google: "Najdu všechno!"
Facebook: "Já znám všechny."
Internet: "Beze mě, jste v pr...."
Elektřina: "Tak se uklidníme jo?!"

.........

.

.........