Recenze (30)
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Tento film splnil přesto, co jsem čekal po zhlédnutí traileru. V centru dění je srandovní ufoun a dva blbouni, kteří se dostávají do různých vtipných situací.
Konečná (2013)
Tento snímek stojí za to už jen kvůli hláškám Arnolda a postavě Johnnyho Knoxvilla. Povedená akční jízda, která nezklame žádného fanouška akčňáků z osmdesátých let.
Kmotr (1972)
Jedna z největších filmových legend, skvělý příběh a hlavně nezapomenutelné herecké výkony. Takový film nikdy neomrzí.
Konfident (2011)
Poprvé jsem to viděl v TV a nebylo to úplně špatné, ale asi bych si to podruhé nepustil. Moc mě to neoslovilo. Ale Vetchý zahrál jako vždy dobře a potvrdil svou kvalitu.
Tropická bouře (2008)
Neskutečná jízda, od začátku až do konce. Každá postava má něco do sebe. Hodně povedená parodie na celý Hollywood a Les Grossman nemá chybu :-)
Můj otec je šílenec (2012)
Tento film splnil zhruba to, co jsem od něj očekával. Některé fórky jsou možná až moc přisprostlé, ale jako celek to jde. A hlavně Vanilla Ice nemá chybu.
Spider-Man (2002)
Po mě osobně ten nejlepší díl celé série.
Vlk z Wall Street (2013)
Škoda, že ten Oscar nevyšel. Vlk by si určitě jednu sošku zasloužil.
Rychle a zběsile (2001)
Dneska už kultovní podívaná, pro mě je to nejlepší díl celé série. Určitě povinnost pro každého komu v žilách teče benzín místo krve.
Loupež po italsku (2003)
Před těmi deseti lety to byl jeden z mých nejoblíbenějších filmů a i dnes se na něj rád podívám, kdyby byl v televizi. Herci zvládli své role hodně dobře a Edward Norton jako záporák se do filmu hodil. Děj má slušný spád a nejsou zde skoro žádná hluchá místa. Myslím, že 4 hvězdy si zaslouží.