Recenze (464)
Gappa (1967)
Výplodek japonské trikové školy s jednoduchým dějem a zajímavým trikům. Dvě gigantická monstra hledají své mládě, které jim chamtivý kapitalista ukradl, a to neměl dělat...
Generál della Rovere (1959)
Příběh z II.světové války z Itálie, kde se Vittorio De Sica vydává za generála , který zachrání spoustu lidí tím, že na sebe vezme vinu a je zastřelen fašisty. Zajímavý film.
Gentleman z Cocody (1965)
Myslím že Maraisovi lépe slušel kostým a kord, tohle je poněkud směšné, i když to zřejmě komedie má být.
Gremlini (1984)
Vidět ty malé příšerky jak parodují člověka se vším všudy, tzn.opíjejí se v baru, narušují dopravu, pustoší kino.-krásná míchanice komedie a horroru.
Hazardní hra (1978)
Vzrušující příběh z amerických dálnic uvedený u nás pod názvem Hazardní hra. Divoké a nebezpečné honičky a statečný boj hlavního hrdiny proti mocnějšímu protivníkovi.
Highlander (1986)
Docela zdrařilý snimek o břímě nesmrtelnosti, která se táhne ze 16.století až do současnosti. Není lepší být normálním člověkem?
Hlad (1983)
Moc se mi to nelíbilo, kde hraje Bowie, tak je bizarnost . Překvapila mě účast Catherine. Všechno je takové nelidské, ale to má zřejmě být.
Hlava-22 (1970)
Když jsem si přečetl Hellerovu knihu, tak jsem byl zvědav na zfilmování. Určitě se tahle antimilitaristická komedie s hojnou účstí hvězd povedla. Proč chybí ve výčtu herců hlavní představitel Alan Arkin ?
Hlubina (1977)
Na vznik filmu se určitě podepsal úspěch Čelistí. Nedočkal se sice podobného efektu,ale pár podvodních záběrů a muréna docela jdou.
Hlubinná hvězda šest (1989)
Jeden ze snímků "podmořské vlny" roku 1989. Spoustu chyb a nepřesvědčivé herecké výkony nemohou zakrýt ani dobré speciální efekty. Průměrná podívaná plná obehraných schémat.