Recenze (139)
Potomek (2019)
70% si to zaslouží, rozhodně jsme se v kině nenudili a užili jsme si to pořádně :)
The Voice Česko Slovensko (2019) (pořad)
Dávám odpad, Dušan Diamant zpíval božsky a ti volové se ani 1 neotočili, hnus. A to jejich dívání se na sebe a jejich ''hra'' ve stylu : otoč se ty a otočím se taky? Větší sračku jsem v životě neviděl, se vzpamatujte dementi.
Drsná čtrvť (2018) (seriál)
Viděl jsem sice jen jeden díl, ale zaujalo mě to dost, vtipné a nenudil jsem se :D po posledním dílu možná změním hodnocení, ale nyní dávám plnej počet.
Dvůr v chládku (2018) (seriál)
Koukám na to už jen z principu, jak to dopadne (chybí mi 10 dílů a sem tam to posouvám) , ale horší věc jsem snad nikdy neviděl.
Elita (2018) (seriál)
Za mě 1. místo v seriálech ♥ těším se na 3. sérii
Hořká chuť sedmikrásek (2018) (seriál)
Naprosto skvělý, jsem unešenej. Skvělý nápad, hezký prostředí, sympatičtí herci, napínavé až do konce. Dávám 90%.
Krejzovi - Pěšky v protisměru (2018) (epizoda)
Ale jo, zajímavý seriál :) 60% dávám
Lynč - Likvidace zásob (2018) (epizoda)
Urážejte si to jak chcete, ale za mě top, konečně se začalo něco pořádně dít, za mě 80%.
Lynč - Špína (2018) (epizoda)
Dneska zatím jasně nejlepší díl, za mě 80%.
Přání smrti (2018)
Příjde mi to trošku na způsob Uprchlíka, ale Uprchlík je pouze jeden a žádnej film ho nenahradí.