Recenze (148)
Červený drak (1986)
Nuda,roztahané,nezajímavé, málo Hannibala a plno špatně zahraných rolí.
Opus pro Smrtihlava (1984)
Dobré, vlastně dost dobré! Podrobně popisující dokument o Heydrichovi, který je natočen velmi zajímavě. Spousta málo známých faktů a dobrých záběrů ve 100 minutách překvapuje datem svého vzniku. Jistě, je to poplatné době, komunistický odboj, exilová vláda,kolaborantská domácí vláda, západ, SSSR, ale při braní ohledů na toto pohrávání s fakty a hraní se slovy vychází skvělý dokument natočený v Československu.
Šarlatový a černý (1983) (TV film)
Strašně mě štvalo, jak zbytečně ve filmu riskovali, provokovali a občas se chovali jak dementní..ale pro obrázek církve,která opravdu pomáhala oběma stranám budiž...3,5*
Pomocník (1981)
Ti zlí podnikatelé přišli k penězům jen podvody a odíráním lidí. Ze slušných a skromných lidí se díky penězům stalo ztělesnění rozmařilosti. Ale přes tuhle lehkou propagandu vidíme obraz poválečného "bordelu" a psychologie lidí, kteří přišli k majetku velmi snadno. Na film z 80.let lepší 3*
Ať žije republika (1965)
Konec války očima malého kluka, jeho fantazie, vzpomínky, zážitky. Nebýt tendenčního rusové kamarádi a ztělesnění ušlechtilosti,řekl bych snad i pravdivý příběh plný tvrdé reality zaobalené dětskou představivostí.
Obyčejný fašismus (1965)
Propaganda zneužívá propagandu. Pomocí ironických poznámek a výběru záběrů se snaží sovětský komentátor zesměšnit a deklasovat nacistickou říši. Hodně zajímavých záběrů nenahradí poplatnost sovětskému režimu. V každé druhé větě zmínka o buržoazii,kapitalismu,západu nebo například na závěr záběry amerických vojáků, jako kdyby byla SSSR ztělesněním pacifismu.
Baron Prášil (1961)
Nedokážu ohodnotit, asi je na mě příliš poetický a fantastický, herci určitě výborní, ale nebavilo mě to ani trochu.
Pod zpívajícím nebem (1957)
Raritka se zajímavými záběry i komentářem, zvláště, když Strážnici znáte v dnešní podobě. Navštívit Strážnické slavnosti doporučuji i v současnosti (Mezinárodní folklorní festival - Strážnice)