Recenze (293)
Jezero 3 (2010) (TV film)
Au...
Ježek v mlze (1975)
Silent Hill z roku 75 :)))
Jing cha gu shi 2013 (2013)
Poviem vam jeden vtip: Jedna pani pozvala kolegov z roboty na veceru a ked odchadzali spytala sa ich, co im najviac chutilo a oni jej povedali ze HORCICA :) Tak presne aj v tomto filme, nic zo starej Police Story, ziadne karate akcne sceny, ziadny pribeh , len debaty o nicom. Tak a najviac mi tu chutila asi hudba...ale asi ani to nie :)
Jízda do pekel 3 (2014)
Rusty Nail si asi dal pauzu, aby si pozrel vsetky casti SAW-u :)
Kapura (2004) (pořad)
Tak toto je uuuplne najviaaaac...shit!
Karate Kid (2010)
Zbytocne dlhe, zbytocne natahujuce a potom velmi rychlo upadajuce. Podla mna by tu Chan ani nechybal, keby ho nahradil niekto iny, vobec nic by to nezmenilo..
Kaviareň Slávia (1999) (pořad)
Inak teraz to reprizuju, keby niekto chcel :))
Každodenní cesta do školy (2010) (studentský film)
Toto je vazne z fotiek? Pekneeee :-) http://www.youtube.com/watch?v=Tl7Mrt48IQw
Kde je Albert? (2012)
waw tento film bol taky trapny, ze keby sa konala sutaz v trapnych filmoch, tak by skoncil druhy, lebo je taky trapny, ze by ani to prve miesto nevyhral...
Kick-Ass (2010)
Super akcnak krizeny so super komediou. Koniec filmu 4/5 ale hudba bola 6/5 cize sa to vyrovnalo na 5*