Recenze (93)
Zahradnictví: Rodinný přítel (2017)
Na moj vkus velmi dlhe a nudne, no som celkom spokojeny ze nasi natocili nejaky film, ktory sa da pozerat (oproti napriklad letosnej sracke Cuky Luky) /40%/
Zběsilý útěk (2006)
Running Scared ma prekvapil hlávne technickou stránkou, tá kamera spolu so strihom je úplne skvelá, takže mám u technikov z filmu rešpekt..čo sa týka filmu samotnému, prekvapil ma Paul Walker v hlavnej role, nečakal som, že práve v takejto roli bude vynikať. (Dokonca to je najlepší Walkerov film?) + dobrá rola pre Rodena. Cez celý film je akcia, nápätie a vo filme 200x zaznie nejaké vulgarné slovo nepochybne, a cez celý film len budete kukať s otvorenou hubou.. ten koniec je trošku uletený, ale.. /100%/
Zrádce (2017) (amatérský film)
Áno, aj ja sa sám divím, prečo som dal jednu hviezdu (aj keď to je amatérsky film). Je to z viacerých dôvodov: slabý dej, nápad, strih, všetko. A nie, Bejr nie je dobrý herec. Je vidno, že si s tým Bender dal námahu aj keď je pravda, že takýto film môžte natočiť za 15 minút a môže to dopadnúť lepšie. No, je aj dobré, že to je krátke, pretože keby to bol celovečerný 2 hodinový snímok o hovne, myslím že by tu bolo veľa krát odpad. Pre mňa zatiaľ najhorší Benderov minifilm. 25%