Recenze (18)
Policejní jednotka v barvách (1982) (seriál)
Všechno ,kde se sešla parta tadytěch koumáků je vesměs vynikající...
Někdo tam nahoře mě má rád (1956)
Silvestr sux, Paul rocks :)
Chalupáři (1975) (seriál)
Poctivý ČESKÝ seriál. určitě jeden z nejlepších . Bohoušek je prostě suprovej , Evžena hraje jirka Sovák úplně výborně , hlavně se mi líbí , když zvyšuje hlas. super ..
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Vynikající western , který vám dá určitě zajímavou podívanou , moc se líbil , ale na plný počet mi tam prostě něco chybí :/. I když nutno uznat , že posledních cca 30 min je pěkně zajímavých , až mě to zvedlo z postele..
Pelíšky (1999)
Pro mě to byla jedna velká neznámá i když sem to viděl dvakrát , ale postupem času do filmu se zažírám víc a docela bych chtěl zkusit žít tak jeden - dva dnyv te době . ta atmosféra , úžasné. Jirka Kodet , ten to tam zaválel... achjo špica!špica!
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Na tomhle seriálu , vyrůstal každý z nás (skoro). Velice dobře udělaný serál , který předčil dobu o nějaké ty desetiletí a myslím , že jej všichni musíme milovat a když ne milovat , tak alespoň respektovat , uctívat.. Tady bez diskuzí 100% :)
Psí kus (2005) (TV film)
Chvílema mě to bavilo převelice. Pravda , nenápadné , leč velmi dobré :]
Samuraj (2003)
Tenhle film mě opravdu chytl , nevím asi atmosférou, příběhem , hudbou ? Sám bádám ,proč mi prostě připadá vynkající. aha už vím Takeshi Kitano, jo to je možné. Zajímavý....slepec co je vybíjí, pěkný scény a děj.. a ten konec ten sem opravdu nečekal.. rozhodně shlédnout. Vidím to tak 98%
Ajťáci (2006) (seriál)
Zkoušeli jste to vypnout a znovu zapnout? myslím že u tohodle seriálnu nic vypínat nemusíte. Originální a humorné, další díly se nám rodí a neztrácejí na kvalitě ,ba naopak! Myslím si že ty 20 minutové série bohatě stačí , jelikož rozsekávají vše co se dá , krom vašeho mozku , který nesmí klást odpor , nebo ..
Krvavé stopy (2004)
Ani mi to moc horrorové nepříjde , ale na tom nesejde. Originální, to jest ano, slušně zahrané , napínavé , chvilkama nechutné.. určitě nadprůměrný americký horror. Dávám tak 80%