Recenze (57)
Hustší než voda (2023) (seriál)
Vynikajúci seriál, veľmi dobré prevedenie. Odporúčam, ak viete po francúzsky, pozerať v originále. Sú tam vynikajúco realistické dialógy.
Avenir - Sax (2023) (epizoda)
Som zvedavý, či bude pokračovanie.
Hranica (2022) (seriál)
Na tomto seriáli vidno, že sa kvalita slovenských sitkomov pomaly dvíha, ale ešte má pred sebou dlhú cestu. Oceňujem hlavne to, že sa už konečne v porovnaní s inými pokusmi o komediálny seriál upúšťa od preafektovaného herectva, ktoré "určite rozosmeje".
Pařížská blbka (2015)
Videl som tento film v originále a musím uznať, že herečka podala famózny výkon a mala gule. Treba si totiž stále pripomínať, že celý film je zložený zo záberov zo skrytých kamier, takže musela neustále improvizovať.
Bienvenue à Marly-Gomont (2016)
Spôsob strihu vtiahne človeka do hĺbky, pozeranie ubehlo rýchlo a nenásilne. Príjemný film, ktorý núti človeka uvedomiť si, kam sa dnešná spoločnosť posunula v akceptácii inakosti. Chvalabohu.
Dej si pohov, mladej! (2022)
Kev Adams napísal dobrú komédiu. Mal som možnosť pozerať film v originále, veľa som sa nasmial. Navyše zbožňujem Kevovu prácu s mimikou. Film plynule veľmi dobre a oceňujem, že tam nebolo až tak veľa prvoplánových vtipov.
Flashback (2021)
Pekne vyrozprávaná cesta k rovnoprávnosti žien. Testud bola navyše veľmi prirodzená v každej scéne
Alibi na klíč (2017)
Toto bolo také absurdné, až som sa na tom rehlil celý čas!
Hranica - Episode 9 (2022) (epizoda)
Hádka so Zorkou bola taká od srdca, šťavnatá a veľmi dobre napísaná!
Vítejte u Ch'tisů (2008)
Videl som film vo francúzštine a bolo to výborné! Plno situačného humoru i slovných hračiek, príjemná komédia na oddych.