Recenze (558)
Pošetilost mocných (1971)
Opět smekám pane Funèsi. Pošetilost mocných prostě nemá chybu a scénu s kloboukem v kočáře jsem si přehrával snad 10x a nemohl jsem se přestat smát. Funès je mistr komedie a zřejmě ho již nikdo nepřekoná - co film, to pecka a já dávám búra.
Pěnička a Paraplíčko (1970)
Hříšní lidé města pražského je moje oblíbená krimiklasika, ale toto filmové zpracování hodnotím průměrně. Scénář je fajn, i ten mord je zajímavý, nicméně vzhledem k tomu, že bytostně nenávidím buzikály, tak ty dvě hudební vložky stačily k tomu, aby byl celkový dojem pokažen. Takže slabé tři hvězdice a 50%.
Hibernatus (1969)
Nesmrtelná klasika...
Nebeští jezdci (1968)
Perfektní filmařina a z těch leteckých záběrů jsem měl husí kůži.
Tonoucí se stébla chytá (1967)
Nemůžu si pomoci, ale toto je pro mě asi nejslabší Funèsovka, kterou jsem viděl. Nejde ani tak o herecké výkony a samotnou zápletku, ale celkově mi ten humor nesednul. Mrsknu tomu trojec z nostalgie, ale film je vzhledem k obsazení hodně podprůměrný.
Báječní muži na létajících strojích (1965)
Povinná četba pro všechny fanoušky letectví, která vždy pobaví - 90%.
Vyšší princip (1960)
Tady není co řešit, lepší drama jsem asi neviděl...
Anton Špelec, ostrostřelec (1932)
Klasika, která se neokouká a dle mého názoru jedna z Burianových životních rolí - 80%.