Recenze (4 041)
Ostravak Ostravski (2016)
Super film plný hlášek, slušného děje i námětu... Ať žije Ostrava
Slovo (2022)
Pohodový film z nehezké doby... Zajímavě natočený a poklidně probíhá bez větších exesů k jasnému konci... Mimochodem z té jeho manželky by mě jeblo!! To teda fakt...
Vánoční setkání s láskou (2018) (TV film)
Tak romantika k Vánocům jistě patří... Jinak běžný film na odpolední program... Rozhodně neurazí, ale potěší...
Grand Prix (2022)
Super film plný šílených scén i děje... Holt je zde vidět rukopis Prušinovského a to je dobře... Rád jsem se podíval a pobavil
Sky Fighters: Akce v oblacích (2005)
Slušný film plný kvalitních scén a akcí... Navíc soundtrack je opravdu kvalitní... Děj ujde, ale na film se rychle zapomene....
Banditi (2001)
Super komedie s dobrým dějem i zápletkou... Ten konec stál za to...
Atomový vlak (1999) (TV film)
No tak na můj vkus to bylo až moc dlouhý to se musí nechat.... 🤔😢 Jinak ten konec byl pěkně na houby, ale dalo se to čekat, že z toho bude taková sračka... 2 hvězdy za výbuch atomové bomby, smrt a rabování... No aspoň se ukázalo jak to funguje...
Největší dar (2022)
Slušná pohádka plná hvězd i zajímavého námětu.. Krásné prostředí i zápletka... Film má své chyby, ale to tolik nevadí...
Přímý kontakt (2009)
Opravdu slušný béčkový film, který má sice mouchy, ale nikdo nevěřil, že je nebude mít...
Einstein - Případy nesnesitelného génia - Dioptrie (2023) (epizoda)
Slušný díl se zajímavou zápletkou a dějem... Ať žijí pokusy nejen na dětech...