Recenze (22)
Válka mozků (2016) (TV film)
Nevím jestli se smát, nebo brečet.
Vetřelec: Covenant (2017)
Moc předvídatelný děj.
Alenka v říši divů (2010)
Nechápu těch 70%....
Pompeje: Záhada lidí zmrazených v čase (2013) (TV film)
Nebyl tam honič :rage:
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
"Kurva N–~–E proč s to neřek hned"
Supersmradi - Malí Géniové 2 (2004)
V dětství můj nejoblíbenější "film". ×××××
H2O: Stačí přidat vodu (2006) (seriál)
Lewis je totální alfa a můj vzor. 😍
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Stará Anglie, čáry a kouzla...nejhorší kombinace. Sem tam vtípek zlepší náladu, ale to je tak všechno.
Jan Palach (2018)
„Film pozoruje posledních několik měsíců života Jana Palacha.“ Celý život mi nepřipadá jako pár měsíců. Své diváky si najde, ale mě film nezaujal.
Baby Driver (2017)
Rychlá jízda, dobrá hudba, příběh i akce. Co víc si přát?