Recenze (61)
Poločas štěstí (1984)
Jako rodilý žižkovák nemůžu nemít tenhle film rád.
Moneyball (2011)
Už dlouho jsem se takhle u filmu nenudil.
České nebe: Cimrmanův dramatický kšaft (2010) (divadelní záznam)
Viděl jsem obě alternace, tedy jak tu, kde vede úvodní seminář Svěrák, tak i tu kde jej vede Smoljak. Nemůžu si pomoct, ale Svěrákův úvodní seminář je o třídu lepší a i v roli Mistra Jana Husa mi přišla celá hra vtipnější - to už je ale i v důsledku jiným výběrem herců pro ostatní postavy.
Dobytí severního pólu (2006) (divadelní záznam)
Pro mě nejgeniálnější počin autorské dvojice Svěrák - Smoljak. Nemá to slabé místo. Každá věta je perlou.
Švestka (2001) (divadelní záznam)
Kvalitní dávka SvěrákoSmoljakovského humoru!
Hospoda Na mýtince (1997) (divadelní záznam)
Ano, je to Cimrman, má to skvělé okamžiky a inteligentní humor. Nicméně ve srovnání s Dobytím severního pólu je to poloviční.
Vyměřený čas (2011)
Jaká je vlastně skutečná hodnota času?
50/50 (2011)
Já nevím, téma je to hodně zajímavý, ale nebylo to tak silný, jak by to být mělo. Zároveň se ve filmu mohlo objevit mnohem více černýho humoru. Podle mě zůstal potenciál hodně nevyužitý. Partička utvořená se strejcema z chemo byla moc fajn. Jedna poznámka: Tímhle filmem jsem si definitivně potvrdil dvě věci 1.Nemám rád Gordona-Levitta, jako herec mi naprosto nesedí. 2. Žeru Setha Rogena. Je to cápek jak má bejt. ..... Proč proboha tihle dva musí hrát spolu?! :)
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Tak tohle bylo šílený! Ale přesto je tam pár fakt vtipnejch věcí, kvůli kterým ten film stojí za to vidět. Jenom u toho nesmíte přemýšlet.
The Art of Flight (2011)
Naprosto skvělé záběry opravdových bláznů na prknech. Nádherná příroda. Občas se až tají dech. Jenže tomu chybí nějaká nitka, která by z toho celého materiálu udělala pořádný celek.