Recenze (121)
Mladí a pohřbení (2007) (TV film)
Nó panečku, tak tohle bylo opravdu dílo ....
Paranormal Activity (2007)
Film je naprosto nudný, neoriginální a hlavně herci mi přišli dost nesympatický. Čekal jsem průměrný horor,se spousty lekaček, ale nedostal jsem téměř nic,až na jeden světlý okamžik.
Pokání (2007)
Jestli se někdy podařilo filmu vyrovnat knížce, tak rozhodně tomuto. Hezká hudba (i kdyz pouziti psaciho stroje jako "nastroje" byla lehka vykradacka amelie z montmartru), exteriery byly potěšením pro oko (mozna vyjimecne na hranici kýče) a hlavně silný příběh
P.S. Miluji Tě (2007)
Film který překvapil nejen tím,že si ho i pání shlédnou bez řečí ale i dokážou ocenit.Herecke výkony byli též překvapivé a vynikající.Za poslední roky fakt moc pěkný Romantický film z USA,který se vydařil.
Sejmi je všechny (2007)
V první chvíli to vypadá jako vcelku "dobrý" akční film, ale boužel později příjdou vážne nesmyslný a debilní scénky,které nemají vážne logickou stránku.
Transformers: Recyklace (2007)
To si ze mě delaj srandu ne? Jak se tohle může natočit? Fakt síla tento film. Pro mě jasný ODPAD.
Boa - V sevření hrůzy (2006)
Krásných 0/5, vynikající sračka, kterou mužu jen a jen doporučit fanouškům velmi špatných filmů.
Happy Feet (2006)
Velice Trapný přibeh s tučnákem, který má chromou nohu. Film nemá pořádný dej a první hodinka se tváří jako pekelný muzikál. Film zráci naprosto vše.
Noc oživlých mrtvol 3D (2006)
Další amaterská sračka,která musela přijít do českých kin.
Blood+ (2005) (seriál)
Moc zajímavé anime s nádhernou hudbou a vynikající kresbou. Toto anime vás chytí a už nepustí,od prvního dílu zjišťujete, co je ta roztomilá holčička (Saya) zač a každým dílem jste překvapeni, co o sobě nového zjistí.