Recenze (91)
Zmizení (2013)
Výborný film, který vřele doporučuji svým známým. Napjatá atmosféra, nečekaná zvraty...... sotva jsem dýchala!
Zima za války (2008)
Já to nebudu nijak pitvat.... mě se to prostě nelíbilo! :-(
Ranhojič (2013)
Ranhojič byl po strašně dlouhé době film, který mě dostal!!! Opravdu jsem ho hltala od začátku až do konce! Moc pěkné a povedené dílo!
Colette (2013)
No. Nemohla jsem se toho filmu dočkat. Ale vlastně asi nechci nic napsat. Možná snad jen..... nenadchne, neurazí.
Hanebný pancharti (2009)
No konečně!!!!! :-) Po dlouhé době jsem viděla film, který mě držel v napětí od začátku do konce! BRAVO!!!! Dle mého - fantastický film!!!!
Líbáš jako ďábel (2012)
Líbáš jako Bůh je fantastická komedie!!! Oddechová, milá a pohodová. Ale tenhle film mě nenadchnul!
Babovřesky (2013)
Tohle už vážně ne!!! Proč něco točit za každou cenu???!!! :-(
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Ať se každý směje jak chce! Ale já na tom seriálu vyrostla! I když v žádné díle nechyběla absurdita amerických seriálů pro mládež, vždy jsem s napětím čekala u obrazovky. :-)
Navždy má (1999)
Krásná letní romace na pozadí hořkosti peněz a doby.
Zápisník jedné lásky (2004)
KRÁSNÉ A DOJEMNÉ! Nesnáším uslintané a ubohé "Pilčrovky". :-( Z toho mě prostě mrazí!!!! Ale tenhle příběh lásky mě opravdu dostal. Nikdo v tom nemůže hledat nějakou uměleckou hloubku, je to prostě jen obyčejný příběh obyčejné neobyčejné lásky. Víc takových filmů, prosím. :-) Ryan je prostě k pomilování! :-)