Recenze (116)
Dannyho parťáci 3 (2007)
nedosahuje kvality prvých dvoch dielov ale je to fajn film ale treba pozerať ho len raz ,inak je to horšie a horšie
Četník ze Saint Tropez (1964)
toto je klasika už ten začiatok ako chytí zlodeja kureniec,príchod do Saint Tropez a to čo nasleduje má za výsledok ,že tu máme podľ mňa jednu z naj komédii akú vo Francúzsku natočili
Četník v New Yorku (1965)
tieto série o policajtoch by boli bez Funésa dosť chabé
Smolař (1965)
Bourvil vs. Funés vždy 100%
Tetovaný (1968)
toto je jediná komédia v ktorej sa mi páči niekto iný ako Funés,ale aj tak skvelé
Hibernatus (1969)
tak ako väčšina Funésovich filmov sa všetko opiera o neho
Četník ve výslužbě (1970)
keby v ňom nebolo nič iné,len ten Funés ako hippie tak sa na to pozrieť musím
Na stromě (1971)
táto komédia nemá s ostatnými Funśovimi nič spoločné ale i tak je god
Piti Piti Pa (1970)
výborná komédia,skvelé nápady /dieťa v bubne/
Pošetilost mocných (1971)
keď som si kupil DVD tak som zistil,že som ho ešte nevidel a tento film je perfektný