Slyšel, že je v L.A. težký život. Nevěděl ale jak těžký. Krokodýl Dundee se vrací!!! Odešel z Austrálie a přišel si pro svou přítelkyni do Los Angeles. Jak bude jejich dobrodružství pokračovat? (oficiální text distributora)

Recenze (192)

FrankSusta

,,Dotkneš se mě a vymlátim z tebe všechny prachy co máš!'',,To je fér!''PRÁSK!,,Tady těch patnáct babek!'' Pokračování po letech nedopadají vždy moc dobře (to my začalo docházet až v posledním roce po shlédnutí mnoha takových pokračování, která jsem viděl jako malý), a tohle není vyjímkou :( bohužel. Přidání postavy (toho syna) samo o sobě nemá větší význam a přidání další postavy (toho kámoše) taky o moc větší ne. Paul Hogan si začal hrát na detektiva v zákulisí filmu (to je to, co se mi na tom líbí) a že by to nějak navazovalo na předchozí díly, to ne. Ale nevadí mi to, jelikož i tak jsem to mnoho let pokládal za nejlepší díl série. Asi jsem si to neměl pouštět znovu:(    ,,Bojí se američani krys?'',,Hmm... ano. Proč se práš?'',,Tamhle jedna je!'' ()

Movie Gourmet

Přesně jak píše gouryella: "naprosto nesmyslné oživování mýtu"... Třetí celovečerní film bylo podle mě chybou natáčet, nedosahuje totiž zdaleka kvalit druhého filmu natož prvního. To, co v prvním celovečerním filmu skvěle fungovalo zde působí už jako umělé nalepování a natahování originálního schématu z australského buše. Chyba lávky vážení snénáristé a pane režisére. Verdikt: 2* a 40 %. ()

beso74

Nuž čo, Krokodýl Dundee do toho nášho 21. storočia nepatrí a rozhodne ani do amerického veľkomesta, aj keby to malo byť mesto anjelov. Je to relikt zašlých časov a austrálsky národný symbol, ako napríklad vtákopysk, koala, kengura a Ayers Rock. Čo si určite nezaslúžil, je dehonestácia v tomto filme. Isteže, konfrontácia dvoch rozdielnych svetov je vďačná téma filmárov, taký malý Indián v meste, návštevníci z francúzskeho stredoveku, zbláznení bohovia z Juhoafrickej republiky mali niečo do seba. Musia to byť však funkčné vtipy a nie typu ako chodí Nemec. Nuž čo, Hogan, Hogan, vy ste ma nepotešil, ani ja Vás nepoteším, je to za jednú hviezdičku, z nostalgie a súcitu, čo ti tí parchanti spravili. ()

Kosmik 1

Tohle úděsné pokračování už nemělo nikdy vzniknout. Smutný pohled na legendu, která měla skončit druhým dílem. Nejde ani tak o stáří obou hlavních protagonistů, ale spíše o to, že tohle už nemělo žádný smysl, nápad, humor taky ne. Evidentně si na tom chtěl někdo jen namastit kapsu a přiživil se na dobrém jméně a věděl, že ikdyž natočí pitomost, tak lidi na ni půjdou. Co víc k tomu dodat.... 40% ()

Maq

Snažil jsem se vymyslet, co ještě by se z postavy Dundeeho dalo vytlouct. Hogan si tím lámal hlavu jistě ještě mnohem víc, ale šel na to špatně. Indianu Jonese můžeme eventuálně pouštět do dalších a dalších dobrodružství, jenže Dundee vlastně není dobrodruh, jen taková svérázná postavička z okraje civilizace. Dělat z něj akčního hrdinu je omyl. --- Můj návrh by byl právě opačný. Vytáhl bych plejádu legračních týpků z Walkabout Creeku víc do popředí a nechal bych je řešit nějakou lokální aféru. ()

Zajímavosti (8)

• V čase 23:12 pokládá Sue (Linda Kozlowski) papír s obrázky na stůl, v dalším záběru je to však čistý papír bez obrázků. (Iveet)
  • Severoamerické tržby byly 25,6 milionu amerických dolarů, celosvětové pak 39,4 mil. (NIRO)