Uprostred dňa sa Los Angeles ocitne pod útokom mimozemských síl. Detektív Mark (Frank Grillo) je jedným z mála, ktorým sa podarí útoku uniknúť. Spolu s malou skupinkou ľudí sa snaží nájsť spôsob, ako protivníka z vesmíru zastaviť. (Marceloo)

Recenze (94)

korbitch22

Začíná to jako čtyřková akční zábava. První útok a útěk metrem na výtečnou, stejně tak vnitřek lodi a atmosféra. Na rozpočet naprosto vymazlené efekty, masky a desing. Navíc se Grillo stává jakousi dvd béčkovou jistotou, plus navázání na první díl zahřálo u srdce. Jenže po přesunu do džungle které předchází naprosto nesmyslná smrt syna hlavního hrdiny se to změní ve vteřině v brutální céčko plné těch nejstupidnějších možných dialogů a zvratů a finální řežba už s dechem nestačí a občas ty CGI efekty a rádoby melodramatické scény vyvolávali neskutečné záchvaty smíchu. Kdybych se předtim zhulil, jednoznačně bych se udusil. Jako by první polovinu točil schopný režisér a v půlce natáčení dostal lehkou mrtvici a zbytek filmu dotočil s pěnou u pusy, lízátkem a retardovaným úsměvem ve tváři. Ze čtyř hvězd sem potom padal strmým pádem, který se tak tak vrátil zpátky na tři * a to jen díky finálním scénám v titulcích, kdy sem si uvědomil, že si z toho tvůrci aspoň dělali srandu. První polovina naprosto senzační, druhá absolutní haluz plná příšerných dialogů a děsivého neherectví Piko Jauwajse.50%. ()

Astaroth12

Jednotku som nevidel, ale mal som k dispozícii túto časť, tak, že na ňu mrknem. Príbeh ma vobec nebavil, asi hlavne preto, že bolo v ňom veľa hluchých miest a niektoré sceny, tu boli, len aby to vyzeralo čo naj akčnejšie, ale či to tak bolo, nech si zhodnotí každý sám, no podla mna , bolo to len tak na oko. Film ma aj sľubne momenty, hlavne keď sa ocitneme v Indonézii a na pomoc prídu ich veľké esa a teda vo finále sa krásne ukázali, to bolo komfortné. Kvôli boju muža proti obludám z vesmíru, to vytiahol film na 3*. Masky boli niekedy dosť pôsobivé, ale vadilo mi, že sa film tváril strasne megalomansky, keby sa z toho trocha ubralo, myslím si, že film by bol oveľa strávitelnejši a hádam ani ten hlupucký príbeh by tak nevadil. Rozhodne pôjdem i do jednotky, hádam ma v niečom i prekvapí. ()

okkac

První Skyline nebyl nic moc, ale vyloženě sračka to nebyla. Druhý díl je o dost zábavnější. V podstatě sledujeme stejnou událost očima jiných postav a jestě pak i za děj prvního dílu, který až tak nutný není vidět, snad jen kromě jedné postavy. Na 20 miliónový rozpočet je to celkem epické a film má v podstatě 3 úplně jiné třetiny. První v Los Angeles, druhá na kosmické lodi a třetí v Laosu, kde se do děje v mísí Iko Uwais a Yatan Ruhian. Bohužel fight mezi Grillem a Uwaisem skončí dřív, než se nějak rozjede a Yayan je tu taky trestuhodně nevyužitý kromě konce, kdy mačetou efektivní rozřeže několik emzáků. Dozvíme se více o emzácích a konec je tak trochu ve stylu druhého Independence Day. V rámci výplachu na jeden večer ideální. Objektivně 6/10, neobjetivně o bodík více. Klidně bych si dal trojku. ()

malylada

Hlavní neduh prvního dílu vězel v jednotlivých charakterech hrdinů, na které se nedalo koukat. Tentokrát zvučná posila Frank Grillo zafungoval perfektně. Začátek se začne vyvíjet slušně a svižným tempem, kdy tentokrát partička uvězněných lidí v metru bojuje o přežití. Překvapivě fungují nápady kolem vesmírné lodi, technologií, mimozemským bytostí a v tom jsem viděl největší potenciál. Jenže veškerá pozitiva končí asi po půl hodině, kdy se zbytek postav dostane na vesmírnou loď a kde se začnou dít naprosté hovna. Jakýkoli náznak, že by došlo na vývoj charakterů kromě Franka, zůstal opravdu jen v náznacích a například co předvedl O'Donnell s postavou syna, to by nevymyslel ani dement. To bohužel nebylo vše, neboť zápletka z ničeho nic přeskočí do Malajsie nebo bůh ví kde a do hry vecpou Uwaise a ještě jednoho maníka z Raidu. WTF. Dále to nebudu rozvíjet, ale sestupná tendence kvality graduje. V závěru si režisér uvědomí, že je Uwais naprosto zbytečný, tak mu nechá deset minut slávy na jeho parádičky, byť to s dvoumetrovými digitálními monstry nevydá nejlépe. VIzuál, vymyslet něco tvůrčího se cení, ale takto promarněný potenciál, díky otočce o 360' ve scénáři se jen tak nevidí. Dvojka mohla napravit dojem jedničky, ale ve výsledku se stává stejným fiaskem.......4/10 ()

PauloZ

Béčko jak sviň a na první díl to vůbec nemá. Jenže jak se přesunem do Asie a přijdou kluci z Raidu, tak to nabere soldní točky a přiznám se, že poslední půlhodinku jsem si pěkně vychutnal. Nepamatuju si, a jestli vůbec někdy, jsem viděl takovou rubanicu s Alienama pěkně na tělo a na pěstičky! Totální porce zábavy a námrd jak šlak. ()