Biografický film ukazuje britskú speváčku Amy Winehouse (Marisa Abela), jej život, kariéru, vzťahy i závislosti. Citlivo je tu vykreslený vzťah s babičkou, s ktorou si Amy dobre rozumela. Taktiež vidíme zoznámenie s Blakom a svadbu v Miami. Film ponúka aj dostatok speváčkiných piesní. Režisérka Sam Taylor-Johnson sa vyjadrila: "Chcela som Amyin príbeh natočiť z jej pohľadu. Jediná pravda o jej živote sa skrýva v jej piesňach." Škoda, že jej život vyhasol predčasne.
Nejsilnějšími částmi filmu jsou jednoznačně hudební vystoupení. Amy Winehouse byla ženou nezměrného talentu a její vypointované, drásavé songy táhnou celý snímek. Marisa Abel Amy ztvárnila důstojně. Prvních asi 15 minut je dost těžkopádných a ve zbytku film zůstalo spoustu bílých míst na mapě zpěvaččina života. Průměrný biopic (doporučuji spíš dokumentární Amy), ale i přesto snad Back to Black přivede k odkazu Amy Winehouse nové posluchačstvo.
/// Už hned na začátku konstatuji, že se nám zde začíná tvořit další skvělá trilogie ze série "Planet of the Apes". Tento CGI skvost nepřímo navazuje na konec Caesarovy vlády a o několik generací později nás příběh seznamuje s novými postavami, které přinášejí něco nového, co jsme doposud neviděli. Samotný příběh je spíše hon za odplatou, což je v této době už až moc okoukané, ale pak představuje vedlejší dějovou linii se "Ciri" v hlavní roli. Mladá a úchvatná Freya Allan vnáší do série něco nového a jsem upřímně zvědavý, kam to dotáhne, jak z hlediska nové trilogie, tak i z hlediska své rychle rostoucí kariéry. Otevřený konec mě nadále přesvědčuje, že se chystáme na opravdovou jízdu, a nemohu se dočkat, co nám Wes Ball příště na plátna přinese. Film jsem si užil (což může mít i za příčinu, že jsem jej zhlédl v Theatre Delux - CineStar) - úžasné CGI, dobrý příběh, opravdu zajímavé postavy a skvělý konec, který doufám bude stejně dobře navazovat v blízké budoucnosti se snad blížícím se pokračováním. |8/10|
Ať už byl film jakýkoli a podle mě nebyl vůbec špatný, podstatné je, že se tato akce opravdu koná už přes 20 let a to je moc dobře. Jednotlivé příběhy, nebo spíše jen malé náznaky osudů některých hráčů jsou namíchány velmi citlivě, aby byla zachována spíše komediální nálada snímku a divák se nemusel nořit do temné reality skutečného života. BTW, také vám to chvílemi připomínalo film Vybíjená?
Adrenalinová jízda, která si na nic nehraje. Přišli jste se podívat, jak Jason Statham zboří pár borců, exploduje pár aut a pomiluje svojí přítelkyni. Jestli vám tohle stačí tak proč ne, ale já osobně i od akčňáků očekávám trochu víc. To že se většině z nich víc nepovede, a tak se propadnou na tuhle úroveň je sice pravda, ale i ve filmu se snaha cení. Crank se o nic nesnaží, a tak tu není co ocenit.
Cage mám dost rád, takže za mě je to velké zklamání. Film má sice poměrně solidní začátek, ale po prvním zvratu se z toho stává totální blbost, která neví, o čem chce vlastně být. Pak přijde poslední akt a film ještě jednou zapomene o čem vlastně je a stane s z toho velmi primitivní pokus o kritiku konzumerismu (asi, je to tak blbý že ani pořádně nevím). Druhý akt by snad ještě šel zachránit, ale ten poslední by potřeboval kompletně přepsat. Vizuálně je to taky totální pohroma. Osvětlení je naprosto amatérské a velká část filmu má přes sebe ohyzdný filtr. Jediná dobrá věc na celém filmu je Cage, který se sice dost snaží ale tohle prostě utáhnout nedokáže. Dávám ještě dvě hvězdičky, ale je to opravdu na těsno.
Tak tohle šlo totálně mimo mě. Jednu hvězdičku dávám za prvního Cage a tu druhou za druhého Cage. I přes nízké hodnocení se na Adaptaci možná ještě někdy podívám, jestli ji za pár let pochopím lépe ale do té doby víc nemohu dát. Vážně jsem to vůbec nepobral.
Poměrně povedená ale ničím nevynikající komedie. Rowan Atkinson trochu vážnější roli zvládl dobře a hraje přesvědčivého agenta. Natalie Imbruglia zase filmu dost pomáhá jako English girl, ale zbytek castingu je poměrně nezajímavý. Kulisy sice občas zrazují nízký rozpočet, ale hudba je dost fajn, a například hlavní znělku má English lepší než Bond. Pravda, film má nejedno hluché místo a scén u kterých bych bouchl smíchy nebylo zrovna moc. Původně jsem chtěl dát tři hvězdičky, ale pak přišlo posledních deset minut a já jsem se celou dobu upřímně smál. Škoda že takový nebyl celý film. Nakonec dávám čtyři, ale jsou to opravdu velmi slabé čtyři hvězdy.
Velmi zvláštní ale krásně nasnímaný příběh. Jediné co mi trochu vadilo bylo, že zápletka je dost podobná jako u jiných Hackenschmiedových filmů (jako např. u Bezúčelné procházky).
Co se týče Scotta, jsem v poněkud svízelné situaci. I když pominu Vetřelce, má imo mistr ve své filmařské kariéře hned několik pětihvězdičkových zářezů a tak je třeba být kritičtější, než u jiných filmařů. Když tedy 80%, musím si to (minimálně před sebou) obhájit. No naštěstí mi trochu hraje do karet představitel hlavní role, protože Orlando zkrátka není příliš dobrý herec, což je bolestně zřejmé ve filmu plném mnohem kvalitnějších kumštýřů, nota bene když prakticky nesleze z plátna. Co naplat, Zulu v jeho kariéře zůstává ojedinělým jevem, výjimkou potvrzující pravidlo. [director's cut]
Talita1–Back to Black(2024)
Biografický film ukazuje britskú speváčku Amy Winehouse (Marisa Abela), jej život, kariéru, vzťahy i závislosti. Citlivo je tu vykreslený vzťah s babičkou, s ktorou si Amy dobre rozumela. Taktiež vidíme zoznámenie s Blakom a svadbu v Miami. Film ponúka aj dostatok speváčkiných piesní. Režisérka Sam Taylor-Johnson sa vyjadrila: "Chcela som Amyin príbeh natočiť z jej pohľadu. Jediná pravda o jej živote sa skrýva v jej piesňach." Škoda, že jej život vyhasol predčasne.
Bublaga–Back to Black(2024)
Nejsilnějšími částmi filmu jsou jednoznačně hudební vystoupení. Amy Winehouse byla ženou nezměrného talentu a její vypointované, drásavé songy táhnou celý snímek. Marisa Abel Amy ztvárnila důstojně. Prvních asi 15 minut je dost těžkopádných a ve zbytku film zůstalo spoustu bílých míst na mapě zpěvaččina života. Průměrný biopic (doporučuji spíš dokumentární Amy), ale i přesto snad Back to Black přivede k odkazu Amy Winehouse nové posluchačstvo.
Stifmeister–Království Planeta opic(2024)
/// Už hned na začátku konstatuji, že se nám zde začíná tvořit další skvělá trilogie ze série "Planet of the Apes". Tento CGI skvost nepřímo navazuje na konec Caesarovy vlády a o několik generací později nás příběh seznamuje s novými postavami, které přinášejí něco nového, co jsme doposud neviděli. Samotný příběh je spíše hon za odplatou, což je v této době už až moc okoukané, ale pak představuje vedlejší dějovou linii se "Ciri" v hlavní roli. Mladá a úchvatná Freya Allan vnáší do série něco nového a jsem upřímně zvědavý, kam to dotáhne, jak z hlediska nové trilogie, tak i z hlediska své rychle rostoucí kariéry. Otevřený konec mě nadále přesvědčuje, že se chystáme na opravdovou jízdu, a nemohu se dočkat, co nám Wes Ball příště na plátna přinese. Film jsem si užil (což může mít i za příčinu, že jsem jej zhlédl v Theatre Delux - CineStar) - úžasné CGI, dobrý příběh, opravdu zajímavé postavy a skvělý konec, který doufám bude stejně dobře navazovat v blízké budoucnosti se snad blížícím se pokračováním. |8/10|
leafroller–Nádherná hra(2024)
Ať už byl film jakýkoli a podle mě nebyl vůbec špatný, podstatné je, že se tato akce opravdu koná už přes 20 let a to je moc dobře. Jednotlivé příběhy, nebo spíše jen malé náznaky osudů některých hráčů jsou namíchány velmi citlivě, aby byla zachována spíše komediální nálada snímku a divák se nemusel nořit do temné reality skutečného života. BTW, také vám to chvílemi připomínalo film Vybíjená?
Harding164–Zastav a nepřežiješ(2006)
Adrenalinová jízda, která si na nic nehraje. Přišli jste se podívat, jak Jason Statham zboří pár borců, exploduje pár aut a pomiluje svojí přítelkyni. Jestli vám tohle stačí tak proč ne, ale já osobně i od akčňáků očekávám trochu víc. To že se většině z nich víc nepovede, a tak se propadnou na tuhle úroveň je sice pravda, ale i ve filmu se snaha cení. Crank se o nic nesnaží, a tak tu není co ocenit.
Harding164–To se mi snad zdá(2023)
Cage mám dost rád, takže za mě je to velké zklamání. Film má sice poměrně solidní začátek, ale po prvním zvratu se z toho stává totální blbost, která neví, o čem chce vlastně být. Pak přijde poslední akt a film ještě jednou zapomene o čem vlastně je a stane s z toho velmi primitivní pokus o kritiku konzumerismu (asi, je to tak blbý že ani pořádně nevím). Druhý akt by snad ještě šel zachránit, ale ten poslední by potřeboval kompletně přepsat. Vizuálně je to taky totální pohroma. Osvětlení je naprosto amatérské a velká část filmu má přes sebe ohyzdný filtr. Jediná dobrá věc na celém filmu je Cage, který se sice dost snaží ale tohle prostě utáhnout nedokáže. Dávám ještě dvě hvězdičky, ale je to opravdu na těsno.
Harding164–Adaptace(2002)
Tak tohle šlo totálně mimo mě. Jednu hvězdičku dávám za prvního Cage a tu druhou za druhého Cage. I přes nízké hodnocení se na Adaptaci možná ještě někdy podívám, jestli ji za pár let pochopím lépe ale do té doby víc nemohu dát. Vážně jsem to vůbec nepobral.
mepp–Dobré ráno, Brno! - Epizoda 4(2023)
Výborný seriál u kterého se člověk zasměje. Zvláště gagy v první řadě jsou super.
Harding164–Johnny English(2003)
Poměrně povedená ale ničím nevynikající komedie. Rowan Atkinson trochu vážnější roli zvládl dobře a hraje přesvědčivého agenta. Natalie Imbruglia zase filmu dost pomáhá jako English girl, ale zbytek castingu je poměrně nezajímavý. Kulisy sice občas zrazují nízký rozpočet, ale hudba je dost fajn, a například hlavní znělku má English lepší než Bond. Pravda, film má nejedno hluché místo a scén u kterých bych bouchl smíchy nebylo zrovna moc. Původně jsem chtěl dát tři hvězdičky, ale pak přišlo posledních deset minut a já jsem se celou dobu upřímně smál. Škoda že takový nebyl celý film. Nakonec dávám čtyři, ale jsou to opravdu velmi slabé čtyři hvězdy.
Myopia–Vetřelec(1979)
GOAT
Kaleidoskop–Odpolední osidla(1943)
Velmi zvláštní ale krásně nasnímaný příběh. Jediné co mi trochu vadilo bylo, že zápletka je dost podobná jako u jiných Hackenschmiedových filmů (jako např. u Bezúčelné procházky).
Myopia–Království nebeské(2005)
Co se týče Scotta, jsem v poněkud svízelné situaci. I když pominu Vetřelce, má imo mistr ve své filmařské kariéře hned několik pětihvězdičkových zářezů a tak je třeba být kritičtější, než u jiných filmařů. Když tedy 80%, musím si to (minimálně před sebou) obhájit. No naštěstí mi trochu hraje do karet představitel hlavní role, protože Orlando zkrátka není příliš dobrý herec, což je bolestně zřejmé ve filmu plném mnohem kvalitnějších kumštýřů, nota bene když prakticky nesleze z plátna. Co naplat, Zulu v jeho kariéře zůstává ojedinělým jevem, výjimkou potvrzující pravidlo. [director's cut]
risker–Teorie velkého třesku - Zesílené vzpomínky(2009)
„Tak to musíme hrát blbě."
risker–Teorie velkého třesku - Fotbalový klam(2009)
„Děláš z toho přátelskou žádost první úrovně?"
risker–Teorie velkého třesku - Korolár hrůzostrašné polevy(2009)
„Vygoogloval jsem si, jak na to."
risker–Teorie velkého třesku - Řešení po pirátsku(2009)
„Pro mě."
risker–Teorie velkého třesku - Gothowitzova deviace(2009)
„Homunkulem?"
risker–Teorie velkého třesku - Spor o cvrčka(2009)
„Promiň, ve východním Texasu se nemluvilo jidiš."
risker–Teorie velkého třesku - Fluktuace elektrického otvíráku na konzervy(2009)
„Do Příběhu hraček?"
risker–Indiana Jones a Chrám zkázy(1984)
„Šlápni na to, Kraťasi."
Reklama