Reklama

Reklama

Podivínka

Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Krátce po svatbě jí zemře manžel a mladá vdova bojuje nejen s tím, že neumí truchlit, ale taky s potrhlými příbuznými a nečekaným zjištěním o mrtvém manželovi. (Netflix)

Recenze (4)

Aljak 

všechny recenze uživatele

Mám z tohto filmu zmiešané dojmy. Na jednu stranu bol dejový rámec zaujímavý a pozoruhodný, no na stranu druhú, to prevedenie bolo strašne ťažkopádne a nevýrazné. Občas tam bolo príliš veľa zbytočného balastu, inokedy zas v mnohých dôležitých scénach podivná strnulosť, hoci by človek očakával v takýchto situáciách oveľa silnejšie emočné napätie. Takže napriek kvalitnému príbehu sa mi to zdalo také ... nemastné-neslané, proste nevyvážené. A to je podľa mňa obrovská škoda! Ďalší z indických Netflix filmov, ktoré nie sú zrovna z tých výstavných kusov indickej kinematografie. ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Tajova klikatici se mydlova opera. Zabavny empaticky pribeh o sebeaktualizaci mlade zeny.Sanya Malhota se viditelne ve sve roli citi jak ryba ve vode. Prisla o manzela a je emocne ambivalentni. Tvurce nas divaky navadi pro sympatie k Sandhyji. Herecke vykony jsou vynikajici. Je to paradox indicke spolecnosti, ze smrt muze byt vice odhalujici nez zivot. ()

Zephyra 

všechny recenze uživatele

Vůbec nechápu ten název, hlavní hrdinka není žádná podivínka, ale normální holka provdaná z tradice. Po smrti manžela dojde k prozření a uvědomí si, že může žít život i podle sebe. Taky se nejedná o komedii, je to spíše takový meditativní film o přechodu duše po smrti do jiné formy a vyrovnávání se rodiny se ztrátou, doplněné o velmi dobrou hudbu. Celkově se mi to moc líbilo, Indové se krotili s časomírou - dvě hodiny jsou pro nás Netflix sledující zápaďáky tak akorát, chyběly tanečky a patosek. Myslím, že tenhle film by se mohl líbit klasickému západnímu publiku, které si užije pohled do jiné kultury a života. ()

Puddle 

všechny recenze uživatele

Film o tom, co musí rodina řešit po smrti jednoho člověka v domě. Není to však smutný snímek, ani drama ani komedie. Těžko říct, co to vlastně je. Velká část se odehrává v jednom baráku, ve kterém se musí po několik dnů dodržovat jisté posmrtné rituály. To v kombinaci se zamlženou indickou zimou vytváří místy jakousi tajuplnou atmosféru. Tu pěkně dokreslují ambientní „odrhovačky“, ale i pár zpívaných písní, které jsou v tomto filmu vyloženě skvělé. Hnacím motorem je však především velice sympatická Sanya Malhotra. Ta si po Meenakshi Sundareshwar opět střihla roli opomíjené manželky, nehraje však žádnou uťápnutou „tichošlápku“, ale zvědavou a zdravě seběvědomou mladou ženu. Jako u spousty indických filmů i Pagglait pak nabízí i sociální přesah; jisté zpochybňování tradic i ideu, že ani po tom, co se z ženy stane vdova, nemusí její život končit (což je určitě potřeba v indické společnosti říkat nahlas). Jedná se taky o skvělou sondu do toho, jak vlastně v Indii probíhají různé posmrtné rituály. Kdyby to však bylo o kousek kratší, nezlobil bych se.  A kromě toho nemusel být konec možná až tak dramaticky laděný. 70 %. ()

Reklama

Reklama