Reklama

Reklama

Policajt samurai

  • USA Samurai Cop
Trailer

Los Angeles je sužováno brutálním řáděním Fujiyamova gangu. V džungli velkoměsta existuje jen jeden zákon: mlčet, mlčet jako hrob. Jediný, kdo je schopen postavit se tváří v tvář šíleným zabijákům, je policejní důstojník Joe Marshall, specialista na bojová umění. Jeho přezdívka zní: Samuraj... (Davay Home Video)

Videa (1)

Trailer

Recenze (51)

Tom_Lachtan odpad!

všechny recenze uživatele

Geniální! Takhle si představuji ryzí odpad, který je tak špatný, až je vtipný. Kam se hrabe the Room, kam se hrabou filmy Tomáše Magnuska, tohle je ryzí odpad přesně v tradici Eda Wooda a je to přesně ta záležitost, která si zaslouží pět hvězd stejně jako odpad! O tomhle veledíle budu mluvit s přáteli ještě roky. Dále telegraficky: sem tam scéna, co nesedí světlem a vlasy, místo nichž je hyper-paruka? ✓. Herectví kvality vycpaného gibona zapadaného sněhem? ✓ vůdce gangu, co má nepěstný knír a obzvláště impresivní odrůdu japonského mulettu? ✓ hrdina, co zesmilní všechny blondýny v okolí? ✓ odhalené blondýnky? ✓ ještě víc odhalená jediná tmavovláska, co je zároveň padouch? ✓ člověk, co po smrti zastřelením padá do mrtvolné pozici tak deset sekund? ✓ osmdesátkový soundtrack a rasistické vtipy černého poldy? ✓ Výše zmíněná paruka, co padá a přidržuje ji protivník? ✓ Zkrátka a dobře, tohle je povinnost pro všechny lidi, co mají rádi film - jednak vás neumětelství na všech rovinách pobaví (snad), druhak si pak člověk víc uvědomí, že dobrej film není taková samozřejmost. "I will bring you his head and I will place it on your piano." ()

decouble 

všechny recenze uživatele

To je tak krásně diletantský, až to spíš evokuje záměrnou parodii na béčkový filmy, skoro to má nádech kultovního britskýho seriálu Garth Marenghi's Darkplace, kde si parodicky hráli i se stylem béček. Dokonce bych řekl, že to selhává v naprostý většině technických standardů, který od filmu očekáváme, a to tak silně, že to jako celek působí jako unikátní a nezaměnitelný dílo. Celý to vysrání se na časoprostorovou kontinuitu se daří kompenzovat hlavně tím, že je to natolik šablonovitý béčko, že je snadný se v něm orientovat spíš v rámci svojí vlastní divácký zkušenosti a očekávání. No, a akční scény vypadají asi tak, že někdo někam kouká a střílí někam do prostoru a z jinýho prostoru zase někdo střílí někam jinam a na to všechno kouká něčí rozostřená hlava a otáčí se tam a sem. A do toho se tak chaoticky a necitlivě mění hudba a její rytmus, až to pocit zmatení jen posiluje. Některý herci (černej sidekick) dokonce vypadaj, že z toho snad i mají prdel. A celý to pak očividně má strašný postsynchrony, kde některý vedlejší postavy mluví (v originále!) jeden člověk, takže to ani nepotřebuje, aby to celý předaboval Hejma! Krom toho je tam několik úmorně dlouhých scén předehry (kozy venku), až se zdá, že tady (a u výstavby ega hlavního hrdiny) se částečně inspiroval Tommy Wiseau pro svůj The Room. ()

Reklama

robbiee 

všechny recenze uživatele

[imdb: 3.3/10] | me: Videl som filmy zlé i výborné. Zažil som už kadečo, ale toto dielo posúva človeka niekam ďalej. Toto je to kvôli čomu si človek váži film ako taký. Zvykol som vravievať, že som videl zlý film keď sa mi nepáčil dej, alebo herecké prevedenie, alebo ... proste keď som nemal dobrý pocit a pripadal mi ako strata času. Ale až teraz som pochopil čo spojenie "zlý (ale kur*a zlý) film" znamená! Áno, teraz už viem. Niečo také som ešte nezažil. Tento film sa nedá popísať, to jednoducho musí každý vidieť. Je to studnica všetkých nedostatkov, ktorá nemá dno. Neviem si predstaviť tú dokonalú súhru negatívnych javov, ktoré museli neustále sekunda čo sekunda pôsobiť na celé natáčanie, pretože niečo také sa nedá natočiť schválne, to nejde. Takýto film sa zrodí raz za čas a všetko čo bolo jeho súčasťou sa v sekunde stáva kultom. Toto je kult, tento film je výnimočný. Je to hrôza filmárskeho umenia, pohroma filmu, proste katastrofa v rámci kinematografie ale neopísateľných rozmerov. Odporúčam verziu aj s druhou zvukovou stopou - komentárom znalca tohto typu filmov. Potom už človek nikdy nebude pozerať na film rovnakými očami. Nikdy. ()

Goldbeater 

všechny recenze uživatele

Jízda. Amir Shervan natočil legendárně špatný snímek, který svou naivitou a tvůrčí bezradností budí jeden výbuch smíchu za druhým. Ze začátku jsem byl na pochybách, zda Samurai Cop není tak nezvládnutý úmyslně, ale bylo to myšleno fakt vážně. Z ranku „so bad it's good“ filmů je tohle naprostý top, který budu v budoucnu hodně doporučovat známým. ()

movie 

všechny recenze uživatele

Amir Shervan a jeden z jeho nejkultovnějších amerických videozářezů, jehož video obal evokuje, že by se mohlo jednat o dílo ve stylu MANIAC COP, případně PSYCHO COP, ovšem nenechte se zmást - je to klasická full on action a žádná useknutá hlava ani uniforma ve filmu není. SAMURAI COP nemá ke zmatenosti a dramaturgické mimóznosti kultovního THE ROOM příliš daleko a v mnoha žebříčcích stojí tyhle filmy bok po boku, oba je natočil tvůrce s evidetním zápalem a láskou filmu tak silnou, že do doslova stříká z každého záběru. Shervan je očividný "doer", i když jeho snaha nemá úplně pevné základy (tady hlavně scénář, mentální návaznost a nějaká smysluplnost režijního vedení). Charaktery, motivace a tělnatost postav je tu průsvitná jak dobře vymlácené okno. Shervan se soustředí jen na okoukané konkrétní prvky, které mají maximálně hloubku kaluže po jarním deštíku (jejda, to je ale množství přirovnání): namátkou třeba klasický uřvaný policejní šéf, kterému se v okrsku kupí mrtvoly a kterého známe z každé policejní buddy movie. Anebo podivná fascinace japonskou mafií a jejich kodexem, byť s informovaností založenou na prvním odstavci z wikipedie ("Kód mlčení!"). My ovšem dobře víme, že Shervan se řídí zcela jiným kodexem, tzv. BBG - boobs, blood and guns. Dámského poprsí je tu snad až zbytečně moc, Policajt Samurai by měl sice řešit neúprosné řádění gangu Katana, ale většinu filmů řeší jen to, jak se dostat někomu pod sukni, což často vyústí do aktu, který se dá popsat asi zhruba jako první milování panického důchodce. Krve tu je taky fůra, tedy pokud vám stačí, že po zásahu kulkou se na oběti rozplácne červená paintballová kulička a bouchaček tu mají všichni plné kufry. Ale kdy se policajt Joe Marshall (jediná role Matta Hannona) konečně prokáže jako ten SAMURAI COP? To je otázka, kterou samozřejmě Shervan zodpoví až v úplném konci svého staminutového spektáklu a divák si může úlevně oddychnout: "tak to, tyvole, fakt byl Samurai Cop, já už sem si myslel, že tu katanu do ruky nevezme." Co je tedy na filmu tak dobré, že si zaslouží 4 kvalitní direct-to-video brakové hvězdičky: samozřejmě všechny negativa vyjmenováná + ROBERT Z'DAR TADY MÁ PLNOVOUS A NIKDY NEVYPADAL LÍP (https://www.worstmoviesevermade.com/wp-content/media/2014/01/samurai-cop-12.jpg). ()

Galerie (23)

Zajímavosti (2)

  • Mathew Karedas si v průběhu natáčení ostříhal vlasy, proto ke konci filmu nosí poměrně nápadnou paruku. (antonchigurh)
  • Celý film se odehrává ve dne, režisér Amir shervan si totiž natáčení během noci nemohl dovolit. (antonchigurh)

Reklama

Reklama