Reklama

Reklama

Angel-A

Trailer

Obsahy(1)

Každý máme svého Anděla.  Gangster pařížského podsvětí André má dluhy, vymahači jsou mu v patách, a tak se rozhodne skoncovat se životem. Na mostě, odhodlaný ke skoku, však není sám. Spatří krásnou dívku Angelu, která se chystá udělat to samé. Jejich pohledy se letmo setkají a nádherná neznámá se vrhne dolů. André neváhá, skočí za ní a zachrání ji. Vděčná Angela je pro něj ochotna udělat cokoliv. Když se jí André svěří se svým trápením, kráska ho zbaví všech dluhů. Proč to ale udělala? (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (265)

mm13 

všechny recenze uživatele

U začínajúceho režiséra by sme tlieskali veľkosti rodiaceho sa talentu, jeho odvahe a drobné nedomyslenosti by pôsobili sviežo, robili by výsledné dielko ešte neopozerateľnejším. V prípade pána Bessona je to ale skôr dohárajúci talent, ktorému sa už ani nechcelo o čosi dlhšie posedieť nad scenárom a uspokojil sa s príbehom hriešne jednoduchučkým. (A možno že len ľutoval režiséra... alebo mu nedôveroval?). ()

Othello 

všechny recenze uživatele

Kdyby bylo Bessonovi patnáct, prosim. To bych mu tu juvenilní historku o tom, jak malého zbabělého obšourníka doprovází čtyřmetrový anděl z modelingového mola, aby mu po cestě ukázal, jak si má sám sebe vážit, minimálně respektoval. A to jsem normálně spíš obhájce jeho nevyzrálosti. Nicméně Angel-A působí nesympaticky odfláknutě a neinspirativně. Od člověka, který stojí za filmy jako Subway nebo Nikita, bych očekával, že když má ústřední AndělA demonstrovat svou skutečnou povahu, tak přijde s něčím nápaditějším než levitujícím popelníkem. A tak je to tu se vším. Arbogastova kamera dělá možná pěkný pohlednice, ale je strašně plochá a má téměř po celou dobu jen jeden plán (čestnou výjimkou jsou obě scény z klubů). To z filmu dělá sice prvotřídní promo-reel Rie Rasmussen, ale nic dalšího. Ale já chápu, že kola Europe Corp. se tehdy musela točit promazána inkoustem Bessonových 4 scénářů ročně a Angel-A přesně podle toho vypadá. Je to banální, za dvě noci napsaná báchorka, kterou si už po sobě nikdo nepřečetl a největší zábavu poskytuje jenom v tom, když sledujete, jak se v ní scénárista/režisér projektuje. Tedy jako neurotický permoník s přitažlivou ženou po boku, která ho sice nejdřív učí jak žít, ale ve výsledku on vlastně naučí žít jí, když ona se do něj pochopitelně tragicky v slzách zamiluje. Navzdory tomu, že on za celou dobu neudělá vůbec nic, čím by si zasloužil její přízeň. Leda by jí rajcovalo neustálý trhání za ruku, když ona někam jde. Toho je ve filmu tolik, že by mělo mít vlastní místo v titulkách. ()

Reklama

Slarque 

všechny recenze uživatele

Už ani nepamatuju, kdy jsem se naposledy v kině tak nehorázně nudil. Jamela Debbouzeho jsem měl za chvíli plný zuby a Rie Rasmussen je sice krásná, ale po herecké stránce je to dřevo, i kdybych ji porovnával jenom s jinými modelkami. Když měla předvést nějaké emoce, vypadalo to trapně. Nejpříšernější je ovšem scénář, který je především moralita s otřesnými dialogy, pak romance a nakonec možná i komendie. Nebýt úžasné černobílé kamery, byl by to naprostý odpad! ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Již delší dobu sleduji při čtení komentářů a hlavně hodnocení filmů takový zajímavý jev. Týká se to některých uživatelů, většinou místní honorace se stovkami a někdy dokonce i několika tisíci body (ne nezávidím!). A tím jevem je to, že čím více má někdo bodů, tím méně dává hvězd. Ano, jistá logika by v tom měla být. Ten s hodně body hodně viděl, hodně okomentoval, napsal hodně obsahů a byl na mnoha festivalech. Body jej ohodnotili ostatní, kteří ví, že dotyčný má rozhled, že filmařině rozumí a že jeho názor za něco stojí. Jenže to až tak úplně nehraje. Připadá mi, že někteří to chápou opačně. Přeci když patří k místním arbitrům umění, mohu to filmům pořádně natřít! A tak se často u opravdu krásných počinů objevují u některých uživatelů hodnocení hodně při zemi, v extrémních případech dokonce odpad.... Samozřejmě ne vše se všem líbí stejně, někdo preferuje jiné žánry atd... každý má na své hodnocení právo. Ale mně to prostě tak připadá a po včerejším Hřebejkově Rodinném příteli to beru skoro za jistotu. Nejinak je tomu u tohoto filmu. Člověk už pomalu zapomněl na krásu černé a bílé na plátně. Tato volba nejen dala filmu onen feeling nadpřirozena, ale opravdu zajímavě předvedla Paříž v jejím letním hávu. Ačkoliv je film o podvodníčkovi a gangsterské nule, kterých jsou asi v pařížském podsvětí stovky, tohohle si nakonec zamilujete. Není vyloženě zlý, v jádru je dokonce hodným člověkem. Ten dobrý člověk se ale ze skořápky grázlíka nikdy neuměl vyklubat. Chybělo mu sebevědomí i vědomí jako to je mít rád a být milován. A tak se v momentu v pravdě posledním s někým setká. Je to blonďatá tygřice s proklatě dlouhýma nohama a proklatě krátkými šaty... A tak na břehu Seiny když oba promočení vylezou na kamenné nábřeží začne podivuhodný příběh o lásce, sebepoznání a vykoupení... ---- leckdo tu už hlavní pointu vykecal v komentech, tak pokud někdo vše ještě nečetl, doporučuji si film nekazit nejen spoilery, ale i nízkým hodnocením. Je krásný, milý, s nádhernou kamerou, ještě nádhernější Rie Rasmussenovou, je vtipný a úžasně bavil po celou dobu. Dal bych za 4 lahve olivového oleje ale kvůli podhodnocení dávám i pátou! * * * * * ()

Caszidy 

všechny recenze uživatele

Zvláštní film. Opravdu krásný vizuál, naproti tomu těžce nesympatický "lůzr" jako hlavní postava(ovšem musím souhlasit, že naprosto skvěle zahraná). Zajímavá myšlenka příběhu, občas groteskní scény a řada povedených filmařských nápadů. Přesto na mně Angel-A působí tak nějak rozporuplně a já nemůžu přijít na to proč. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (4)

  • Film měl premiéru ve Spojených státech na filmovém festivalu Sundance 2007 . (Terva)
  • Natáčení probíhalo v Paříži, převážně v lokalitách Montmarte a Seine River a také ve studiu Eclair. (Terva)

Reklama

Reklama