Režie:
Marta GogálováScénář:
Bohumil HoloubekKamera:
Laco KrausHrají:
Emil Horváth ml., Zdena Studenková, Dušan Jamrich, Hana Kováčiková, Mária Prechovská, Emília Vášáryová, Zuzana Kronerová, Libuša Trutzová-Balková, Sylvia Turbová, Ján Mistrík, František Desset (více)Obsahy(1)
Televízna adaptácia románu gruzínskeho autora T. Čiladzeho. Krehký ľubostný príbeh mladej dvojice sa odohráva v prostredí súčasného Gruzínska. Vzťah Maje a Reza, proces ich vzájomného zbližovania a odcudzovania, hľadanie cesty k sebe a prekonávanie prekážok. (oficiální text distributora)
Hrají
Emil Horváth ml.
Československo
Nejlepší filmy:
Na kometě (1970)
Henrich IV. (1987) (divadelní záznam)
Demeterovci (1976) (TV film)
Zdena Studenková
Československo
Nejlepší filmy:
Divadelná komédia (1994) (divadelní záznam)
LENI (2015) (divadelní záznam)
S tebou mě baví svět (1982)
Dušan Jamrich
Československo
Nejlepší filmy:
Na skle maľované (1980) (TV film)
Rok na dedine (1967) (TV film)
Henrich IV. (1987) (divadelní záznam)
Hana Kováčiková
Československo
Nejlepší filmy:
Balada o sedmi oběšených (1968) (TV film)
Portrét Doriana Graya (1969) (TV film)
Raz, dva, tri (1985) (TV film)
Mária Prechovská
Československo
Nejlepší filmy:
Pštrosí večierok (1969) (TV film)
Rok na dedine (1967) (TV film)
Ja, stará mama, Iliko a Illarion (1988) (TV film)
Emília Vášáryová
Nejlepší filmy:
Pelíšky (1999)
Na skle maľované (1980) (TV film)
Medená veža (1970)
Zuzana Kronerová
Československo
Nejlepší filmy:
Sváko Ragan (1976) (TV film)
Zhŕňajova nevesta (1978) (TV film)
Lekár umierajúceho času (1983) (seriál)
Libuša Trutzová-Balková
Československo
Nejlepší filmy:
Matka (1968) (TV film)
Jedenáste prikázanie (1977) (seriál)
Eygletiérovci (1986) (TV film)
Sylvia Turbová
Československo
Nejlepší filmy:
Nepokojná láska (1975) (seriál)
Tři spory (1981) (seriál)
Bratránek z Batávie (1976) (TV film)
Ján Mistrík
Slovenský stát
Nejlepší filmy:
Lekár umierajúceho času (1983) (seriál)
Jankove hračky (1984) (TV film)
Mário a kúzelník (1976) (TV film)
František Desset
Slovenský stát
Nejlepší filmy:
Sváko Ragan (1976) (TV film)
Sedím na konári a je mi dobre (1989)
Červené víno (1976) (TV film)
Slávo Záhradník
Československo
Nejlepší filmy:
Lekár umierajúceho času (1983) (seriál)
Canarisova krvavá hviezda (1966) (TV film)
Pacho, hybský zbojník (1975)
Igor Čilík
Slovenský stát
Nejlepší filmy:
Tisícročná včela (1983)
Balada o sedmi oběšených (1968) (TV film)
Kubo (1965) (TV film)