Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Přivinout si ženské tělo a dostat se tak k jejímu srdci, na to je po celý svůj život zvyklý mužný automechanik se zájmem o klasickou hudbu jménem Pierrot (Nicolas Silberg). Jako blesk z čistého nebe však jednoho dne spatří při chrámovém provedení Requiem Gabriela Faurého (které hraje v tomto filmu klíčovou roli) postarší zaměstnankyni lékárny Jeanne (Hélène Surgère) anebo snad Michèle (Hélène Surgère) – její jméno nám až do konce zůstane skryto – a ač žil až do teď spokojený staromládenecký život ve vztazích s podobně nezávislými milenkami, či bývalými láskami, pochopí, že právě potkal tu jedinou, opravdovou, velikou a životní. Jeanne (či snad Michèle) je tak postavena před skutečnost, že ji chce muž, který není zvyklý, aby byl odmítnut. Jeho tvrdohlavost se však střetává nejen s jejím rezolutním ne, ale brzy také se zkouškou mnohem těžší, ba absolutní. (garmon)

(více)

Recenze (3)

radektejkal 

všechny recenze uživatele

Dalo by se říct, že jde o běžný románek, o jednu z nekonečných podob romantické lásky. Je tu však něco zneklidňujícího, něco "proč právě oni dva?", nebo se tak můžeme ptát pokaždé? ()

rivah 

všechny recenze uživatele

Patrně vrchol Vecchialiho tvorby. Melodram a l'amour fou par excellence. Skvělá Hélène Surgère. Nádherná hudba (včetně requiem)- Gabriel Fauré. ()

Reklama

garmon 

všechny recenze uživatele

Tohle je jeden z nejpoctivějších, nejryzejších filmů, které jsem za poslední rok viděl. Je celý o Lásce, je naplněný humorem a je postavený na kýči: jako by se autor předem vzdal složky, které dílo dělá dobrým a stavěl jeho kvality všude jinde. Připomíná to Fassbindera (Strach jíst duše byl o stařeně a koníkovi), natolik je to neústupné a přitom pokleslé: pokleslá je práce s barvami (kamera je úžasná!), celé ustrojení – vždyť jde jen o románek jak z harlekýnek. A přitom je v tom všem víc étosu než v různých moralitách vysokého stylu. ()

Galerie (11)

Reklama

Reklama