Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Když Bruno dostane od Laury kopačky, napadne ho bláznivý plán, jak ji získat zpět. Na základě drbů o předchozí homosexuální zkušenosti jejího nového přítele Pabla se jej rozhodne svést, a tak ho od Laury odlákat. Sofistikovaný souboj o ženu se náhle mění na půvabně nemotorné projevy náklonnosti dvou „heterosexuálních“ mužů, mezi nimiž se vytvoří překvapivá blízkost a jiskření… Celovečerní debut argentinského režiséra Marca Bergera je postavený na přených dialozích a nonšalantních hereckých výkonech. Předkládá svěží pohled na komplexnost sexuality a nemožnost škatulkování lidského citu. (Febiofest)

(více)

Recenze (14)

zolo 

všechny recenze uživatele

Pro mě jeden z velmi povedených gay filmů,který mám v první desítce. Pod pláštíkem "ničeho" se děje velmi mnoho. "Plán B" se neplánovaně stává plánem A a nevíme co s tím... Kdo poradí? Mnoho z nás asi touto změnou plánů někdy prošlo. Příběh je zpracovaný bez "šepotů a výkřiků", bez klišé, civilně a... věřil jsem jim to. Obrovské napětí se mění v uvolňující katarzi. Senzační! ()

jiri.twist 

všechny recenze uživatele

Nechal jsem si ze všech Bergerových snímků zde uvedených tento až na konec a nezbývá mi, než nejvyšší hodnocení za tu ORIGINALITU SDĚLENÍ, za tu DOKONALOU NEDOKONALOST a samozřejmě chápu, že toto hodnocení nemohou dát všichni, ale jen ti, kterým snímek brnkl do jejich duševní struny … „Křečovité herecké výkony a amatérismus“ viz recenze ne GT, to není to, že by na to herci ani tvůrci neměli, to je právě v těch argentinských gay filmech ta Bergerovská genialita … 4x10 ()

Reklama

jendamaty 

všechny recenze uživatele

o trochu snesitelnější než pozdější "Nepřítomen" od stejného režiséra, vyzdvihl bych velmi civilní výkony herců, nicméně příběh je bohužel celkem velký blábol (motivace postav!?) a nefunguje to jako drama ani jako komedie... na konci mi vyloženě přišlo, že režisér měl stopáž, do které se musel přesně vejít, a tak přidal pár nesmyslných záběrů... celkově spíš mučení diváka v kině, u noťasu bych to asi nedokoukal ()

Idego 

všechny recenze uživatele

Na začátku jsem měl hlavně kvůli televizní kameře obavu, že Bergerův debut bude slabší, než jeho pozdější snímky, ale jeho typická forma minima dialogů a práce s nevyřčeným i v jeho prvotině dovedla na minimu prostoru navodit intimní atmosféru, intenzivní ztotožnění s postavama a místama napětí, který by se dalo krájet. Navíc bezprostřednost herectví Manuela Vigna je odzbrojující. Původně jsem dal 4, ale po pár dnech se mi to rozleželo a musím to zvednout. Jeden z nej filmů lockdownové sezóny a ještě lepší film než Bergerova opěvovaná Havaj. ()

joehot 

všechny recenze uživatele

Nemám ponětí, jaký mohl být rozpočet snímku, ale doufám, že šlo o mizernou částku. Po technické stránce jde totiž o zvrácenou příšernost, digitální kamera pro mě není cesta pro "umělecký" film. Režisér pravděpodobně nezná pojmy jako dynamická kamera, kamerová zkratka, mix zvuku. K příběhu moc výhrad nemám. ()

Galerie (10)

Reklama

Reklama