Reklama

Reklama

Štvanec

Trailer 1

VOD (1)

Nedávno propuštěný muž chce začít nový život, a proto se rozhodne odjet co nejdál to půjde. Při jeho smůle v autě z půjčovny najde klíčové důkazy, které by mohly osvědčit místní policii z korupce. Nepoctiví policisté z policejního sboru chtějí ovšem tyto důkazy zničit. (Intersonic)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (89)

VojinRyan 

všechny recenze uživatele

Toto je typická ukážka toho, že len slávny herec nestačí. Tu je mi trochu ľúto Walkera, pretože je to jednak z jeho posledných filmov, ktoré stihol natočiť. Je všeobecne známe, že Walker má rád automobily a rýchlu jazdu ale neviem si predstaviť, čo ho vtiahlo do takéhoto filmu. Možno asi len nejaká žiadosť kamaráta. Vážne, tento film je nudný ( aj keď má len 80 minút ), bez poriadneho rozprávania príbehu, hudba na mŕtvom bode a všeobecne takto si réžiu nepredstavujem. Obmedzený rozpočet sa z mohol iba na jednu kameru, ktorá je celý čas v aute a tam sa odohráva celý film. Keby aspoň to auto bolo iné, ale nie rodinný minivan. Poznám režisérov, ktorý dokázali vyťažiť s minima prostredia maximum. Ale tu je skôr z minima prostredia vyťažené ešte väčšie minimum. Tento film je určený len na zabitie nudy. Na nič iné. Keby boli aj kamery mimo, lepšie naháňačky áut ( nie len slepé prenasledovanie jeden druhého ), športové vozidlo tak pridám aj 2 hviezdičky. Takto je to len za dve. 40% - 2* ()

Chrustyn 

všechny recenze uživatele

Filmy "uzavřené" v malém prostoru se těší značné oblibě u diváků, kteří očekávají napětí bez okázalých efektů, ale takový film nutně potřebuje tvůrce s citem pro režii a schopností vyprávět příběh s omezeným prostorem i počtem aktérů. Dewil však toto absolutně postrádá a ve své prvotině dokazuje, že dveře Hollywoodu mu zůstanou zavřené. Snímek, který režíruje a navíc si sám napsal se v 99% odehrává v uzavřeném prostoru rodinného vozu, ve kterém se ocitá Paul Walker a zjišťuje, že auto, které si vypůjčil je až překvapivě středem pozornosti. Film nefunguje v prakticky žádném směru, ve kterém by měl správný thriller fungovat. Napětí prakticky nulové, herecky slabé, (troufám si tvrdit, že tentokrát za to Walker nemůže) scénáristicky hloupé a bez nápadu a chování postav se nedá nazvat žádným myslitelným nebo slušným výrazem. Je to film, který nemá co nabídnout a neohřál by se ani ani televizních obrazovkách. Pokud prahnete po něčem podobném, doporučuji výbornou "Telefonní budku" nebo slušný "Pohřben zaživa". Tohle je amatérská slátanina. ()

Reklama

Wysch 

všechny recenze uživatele

[SPOILER ALERT!] Takže, co tu máme? Paul Walker hraje... hraje? Hraje čerstvě propuštěného Amíka, co přiletěl do Jihoafrický republiky, aby se dal dokupy s ženou, kterou miluje, a která očividně pracuje na americkým velvyslanectví v Joburgu. První blbost, ta ženská maká na ambasádě a neví, že čerstvě propuštěný vězeň na podmínku nesmí vycestovat do zahraničí. A když už teda jako Paul Walker přiletí, celou dobu ho kéruje, že má zpoždění, že určitě chlastal a že hudry hudry. Frajer Paul Walker, ve filmu se jmenuje originálně Michael Woods, vyzvedne v autopůjčovně káru a na parkovišti zjistí, že dostal minivan a ne káru, co dostat měl. Hm, nevadí, zavolá na těch deset metrů mobilem do půjčovny, že dostal špatný auto, ale nakonec to odmávne rukou a vyráží. Po deseti minutách zjistí, že má volant vpravo, a tudíž nesmí jezdit po pravým pruhu silnice. Cestou rozbalí krabičkový pití a celý ho vyleje, sežere nějakou sušenku a objeví v přihrádce u spolujezdce mobil. A potom i bouchačku přímo pod sedadlem. Hm. Na mobil mu zavolá ošklivej jihoafrickej přízvuk, že se zamotal do nějaký policejní akce a že auto bylo připravený pro nějakýho policajta v utajení a ať to doveze do nějakýho skladiště. Tak jo, vyjede a cestou mu z kufru vypadne nějaká negerka, která se mermomocí chce dostat z auta. Po nějaký fackovačce s pistolí negerku sváže a vyrazí do toho skladiště. Tam ho ovšem přivítají střelbou a hrdinný americký trestanec si uvědomuje, že ho chcou ti negři zabít. Negerka mu vysvětlí, že má důkazy na nějakýho policejního šéfa a že ji má zavézt k nějakýmu soudci, jenže nejprv musejí na ambasádu, aby ochránili Michaelovu frajerku. Ale běda, negerka je tam postřelená a vykrvácí v nějakým parkovišti. Ještě, než dodejchá, namluví na telefon svoje svědectví. Než to nakecá, mohla bejt pětkrát v nemocnici. Paul, tedy Majkl, se vydává k tomu soudci, kam jako asi měli zajet nejdřív, jenže tam už jsou zkorumpovaní cajti a máchají po něm pistolí a nakonec ho i odbouchnou. Než vykrvácí, pustí zmatenýmu reportérovi, kterýho vzal jako rukojmího, ten záznam negerčinýho svědectví a se závěrečnými titulky je Majk provolanej jako hrdina.[/SPOILER ALERT] Ten film má tolik nelogickejch věcí, až to bolí, ale ve výsledku těží z pěknýho nápadu komorně vyprávěných dramat typu Buried nebo Telefonní budka, čili kamera až na výjimky nepouští Majkla z auta. Scénář nemá hlavu a patu, má tolik logickejch lapsů, že film nedoporučuji sledovat lidem s IQ vyšším než 120, protože se budou asi tak dvacetkrát drbat na hlavě a ptát se proč. Herecký výkony nejsou, že jo, Paul Walker se snaží, ale není žádnej Ryan Reynolds, aby utáhl herectví na jednom místě. Ostatní "herci" jsou tak trochu do počtu. Řemeslně je to zmáknutý asi průměrně, jsou tam scény přitažený za vlasy (hollywoodský exploze převrácených aut, že jo), takže ve výsledku ten film opravdu stojí jen na nápadu, kterej není špatnej, byť okatě čerpá z jiných filmů. Ale jako na scénáristickej debut to není špatný. ()

Lukoboss 

všechny recenze uživatele

Jestli to měl být pokus o další Telefonní budku, tak se nepovedl. Tady pro změnu strávíte s hlavním hrdinou celou dobu v autě. Začátek je dobrej, protože to diváka rovnou vtáhne do akce, nikdo neví, co se děje a čeká se aspoň trochu na nějakou indicii. Bohužel tady je jakákoliv nápověda marná, protože ať mačkáte, jak mačkáte, nic moc z toho nevymáčknete. Ve výsledku je snímek téměř nicneříkající... ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Fešácký Pavlík osmdesát minut řídí v JARu Pomalu a rozvážně rodinný minivan a furt s někým telefonuje. Na první pohled pošušňání pro funoušky Telefonní rakve, co jsou schopni nenudit se ani v celodenní frontě na vystavení pasu. Tohle má však paradoxně vcelku překvapivý drajv, a to nejen proto, že Pavlík sem tam přejede nějakého ohyzdného, loupeživého Zula. Neukousl jsem si nudou jediný nehet, ani jsem si otráveně netrhal chlupy z nosu a dokonce jsem ani nemusel dělat kuličky z toho, co jsem našel pod nimi a cvrnkat je po obýváku. A tak stará neřvala, že měním vzor na koberci a já se vcelku bavil. ()

Galerie (128)

Zajímavosti (9)

  • Po vjezdu do myčky probĕhne nĕkolikrát po sobĕ použití saponátu bez jediného projetí kartáčové soustavy (Twyer)
  • Většina policejních aut je značky BMW. (kellne)

Reklama

Reklama