Reklama

Reklama

Nejlepší reklama

Krátkometrážní
Československo, 1948, 7 min

Obsahy(1)

Poúnorová agitka odvíjející se od příkladu lživé propagace čisticího prostředku Skvrnolín. Dosavadním pochybovačům, těm, co ještě nevěří v nutnost kolektivního budování, ukazuje, která z poválečných stran plnila své sliby a která vedla jen plané řeči. Nejlepší reklamou jsou tu v duchu pracovně mobilizační poúnorové politiky špinavé mozolnaté ruce. Budovatelsky naladěný komentář podporuje úderná montáž – obrazy dokládající splnění programových slibů Komunistické strany doslova prorážejí předchozí proklamace na schůzích. (MFDF Ji.hlava)

(více)

Recenze (1)

Sarkastic 

všechny recenze uživatele

Aneb jak se dá dostat od hloupé reklamy na čisticí prostředek Skvrnolín k ještě stupidnější propagaci KSČ. Dává se důraz hlavně na to, co všechno KSČ slíbila a následně splnila, podtržené neustále se opakující geniální replikou:„…a stalo se!“. Za ni, pár dalších a Skvrnolín to bude 1*. ()

Galerie (2)

Reklama

Reklama