Recenze (6)
Klipové sústruženie náhodných obrazov, viacmenej dodržiavanie kvalít pána Åkerlunda. ()
Závěrečná fáze devadesátých let patřila Madonně, která sázela na originalitu svých hudebních klipů a (ne)nápadné experimentování se zrychleným obrazem prostřednictvím režiséra specializujícího se na klipovou tvorbu Jonase Akerlunda. Její úspěšný singl "Ray of Light" nabízí chytlavou a melodickou písničku, která se okamžitě vměstnala do všech hitparád a samotnou interpretku to katapultovalo na hudební výsluní. V budoucnu si ještě několikrát prodělala svůj osobní i tvůrčí comeback, který vždy doprovázela změna image i nějaký ten hudební posun směrem k horšímu i lepšímu. Nedokážu posoudit, jestli s tímhle singlem ohromila hudební kritiky, ale pokud jde o druhou polovinu devadesátých let, tak přesně zapadá svým soundem i mírně nadčasovým pojetím do převážně popového závěru milénia. V dnešní době už mně přijde skladba poměrně jednoduchá a její tehdejší nadčasovost se téměř vytratila. Není to song, který by přežil (hudební) roky. Přesto jeho nepřehlédnutelné postavení v hudební historii mu určitě nelze upřít. 60% ()
Svého času všudypřítomná hitovka se skvělým klipem, který krásně vystihoval fofr doby, jenž se stávala čím dál víc posedlá nekonečnými nočními mejdany. ()
Super zrýchlený klip. ()
Zajímavosti (2)
- Inšpirácia na klip plynula z filmu Koyaanisqatsi (1982). (nurabsal)
Reklama