Reklama

Reklama

Obsahy(1)

„Nehni se od ní ani na krok. Drž se jí jako klíště! Pozítří se vrátím!“ S těmi slovy se loučí Robert Deinhart se svým přítelem Peterem Trostem, nastupuje do rychlíku se svou fešnou sekretářkou, aby se už nikdy víckrát nevrátil. Na nástupišti stojí zdrcený Peter a vedle něho mladá temperamentní Robertova ženuška Ellinor. Je-li Peter ještě v nejistotě, ví Ellinor přesně, že její manžel se řítí rychlíkovou rychlostí do milostného dobrodružství – a rázem je odhodlána, že se krutě pomstí nevěrníkovi… (kwietitze)

(více)

Recenze (14)

tomtomtoma 

všechny recenze uživatele

Romantická komedie byla oblíbeným a vděčným žánrem tehdejší doby. Zábava s úsměvem ve tváři byla vždy žádaným filmařským produktem. Tento film sice ničím neoslní, ani nenadchne, ale i tak dokonale plní své poslání humoru a zábavy. Partnerská nevěra a žárlivost sice přináší do srdcí vlastních protagonistů bolest a smutek, pro nezávislé pozorovatele jsou většinou zdrojem příjemného veselí. Rozbíhá se soutěživost a touha po pomstě. A přes zmatky v pohybu a slovech se vše dostává až ke svému zdárnému vyvrcholení. Všehoschopným ochráncem manželské bezúhonnosti je velmi úspěšný starý mládenec z přesvědčení Peter Trost (zajímavý Heinz Rühmann), a jako neposedný diblík snaží dirigovat celkové dění děje událostí. S neuvěřitelným zápalem a nezastavitelnou vyřídilkou se vrhá do svěřeného úkolu, aby mu velel, padal, vstával a slavil svá vlastní vítězství. Protihráčem i spoluhráčem je mu zhrzená přítelova manželka Ellinor Deinhardt (šarmantní Adina Mandlová), ve které se pere pomstychtivost s touhou po získání opětované lásky v harmonickém soužití. Brání se diktátu, provokuje a teatrálně bouří, aby nakonec nalezla svůj vnitřní klid. Z dalších rolí: Ellinořin přelétavý a lehkomyslný manžílek Robert (Werner Fuetterer), Peterova zamilovaná a neodbytná sekretářka Lil (Else von Möllendorff), Peterův obětavý a také obětovaný přítel a právník Kurt (příjemný Arthur Schröder), bavící se i vyhrožující boxer těžké váhy (Paul Dahlke), přestárlý svůdce žen a dirigent vlastního hudebního orchestru Fred Hansen (Kurt von Ruffin), či Ellinořina bezprostřední služebná (Alexa von Porembsky). Pro českého diváka je lákadlem přítomnost Adiny Mandlové. Milovníci komedií pro pamětníky s romantickou zápletkou si přijdou na své. Humor je svižný a hravý, víří i konejší a ve svém poslání účinkuje i dnes. ()

Padme_Anakin 

všechny recenze uživatele

Příjemně ztřeštěná komedie o záletném manželovi, naštvané manželce a kamarádovi na hlídání.. Snímek je prost politiky, války a dění roku 1943, tedy jsem se i já oprostila od všeho a věnovala se pouze filmu.. Adina Mandlová a Heinz Rühmann to rozehráli v kvalitě A+, ona je půvabná a svůdná, on je nešikovný a nejistý starý mládenec.. Bavila jsem se a nenudila ani minutu.. ()

Reklama

Bart 

všechny recenze uživatele

V době kdy Mandlová herecky dozrávala a v Protektorátě dostávala ty nejlepší role, zahrála si v reichu v dost slaboduché komedii, jakých se točily desítky a ve kterých v Čechách hrála v polovině třicátých let. Herecky se však neměla za co stydět. Dobře zapadla do průměru. Její vcelku plynná němčina mě překvapila. ()

jolly.rose 

všechny recenze uživatele

Překrásná Adina v tomto filmu patří mezí nejkrásnější ženy, které filmově ztvárnila. Pět hvězdiček nedávám za film, ale za ni. Skvěle obstála ve všech německých konverzacích (bez dabingu), byla velmi přirozená a milá. Dávám pět i proto, že díky této jediné nevinné komedii dostala doživotní zákaz umělecké činnosti na území Československa. Na rozdíl od Baarové ji považuji za upřímnější, otevřenější a přirozeně noblesnější. ()

selfesteem 

všechny recenze uživatele

Že někdy budu mít možnost vidět tento film, jsem ani nedoufala. Zajímalo mě hlavně, jakže to ty naše herečky zvládaly, mluvit ve filmu německy. Ale ty zvládly asi mnohem těžší věci, než jen hovořit naprosto bezchybně a plynně německy, a bůhví kolika ještě dalšími jazyky. Protože jsem opravdu až "postihnutá" sledováním starých českých filmů, čekala jsem, co se mnou udělá tahle německá tvorba. A pár rozdílů bych našla. České filmy jsou mnohem lidštější, i v projevech, více citové a proč tak jemně působí, je hlavně zásluhou kvalitní melodické hudby, která naše filmy prochází. Ve Svěřuji ti svou ženu mi ta hudba přišla jak mlácení železnou tyčí do plotu. ()

Galerie (16)

Zajímavosti (1)

  • Keď do filmu obsadili Adinu Mandlovú (Ellinor), K. H. Frank sa sťažoval samotnému Goebbelsovi, že je to hanba pre nemeckú kultúru. (Raccoon.city)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno