Reklama

Reklama

Štiky

(pořad)

Obsahy(1)

Možná jste už o nich někdy slyšeli. Štikovi a Koktovi. Mají starosti, sny, lásku i radosti. Je to jedna velká emocemi nabitá rodina. A pokud jste si mysleli, že už vás nic nemůže překvapit, tak tahle rodina vás vyvede z omylu. Tohle není žádná reality show, tohle je realita. Skutečný příběh neskutečné rodiny. Nenechte si ujít napínavou telenovelu z českého rybníčku. (TV Prima)

(více)

Recenze (154)

blackrain odpad!

všechny recenze uživatele

Nejdříve mě přemohla zvědavost. Pak jsem se nestačila divit na co že to koukám, proto jsem se šla podívat do kalendáře a prvního dubna opravdu nebylo. Ale tohle dílo bylo myšleno vážně, žádný aprííííííííl. Televize Prima klesla hodně hluboko, když divákům servíruje tuto bizarní reality show v podání podivné rodinky Štikových, kterou vede slávychtivá paní Monika. Tato nevkusná a kýčovitá osoba to pravděpodobně nemá v hlavě v pořádku a žije mimo realitu. Obávám se, že až spadne z toho svého obláčku na dlažbu, tak to bude hodně bolet. Bohnice jsou takových lidí plné. Čtvrt hodiny před koncem jsem usnula. Už mě neláká se na to dívat. Bulvární plátky to stejně rozmáznou. Ať si ta blbka svých pět minut slávy užije. Za rok po ní neštěkne ani pes. ()

MM_Ramone odpad!

všechny recenze uživatele

Oj, bratia Česi, to kde ste toto panoptikum dementov vyhrabali? Fujtajb to je ale hnus! Akási nechutná, tučná, buranská prasnica zo seba robí majsterku sveta vo všetkom a pritom je tak tupá a škaredá, že to až nie je možné. To je čo za piču? Je mi z nej zle. Ale nie len ona, aj celá tá jej mentálne zaostalá, degenerovaná rodinka, by si zaslúžila poriadne preplieskať po tých ich nevymáchaných, nechutných, mastných papuliach. Toto je teda fakt absolutný ľudský odpad! ()

Reklama

Nonna odpad!

všechny recenze uživatele

Zamyslel se někdo nad tím, že kdyby se vzaly peníze, které se nacpou do onanistického představení nejubožejších z ubohých ve světě tzv. "celebrit", mohlo by se z těch peněz nakrmit spousta opravdu potřebných? Nebo by nějakému dítěti mohl být zakoupen vozík? Nebo sehnány prostředky na léčbu nemoci? Televize Prima by si tím určitě udělala lepší reklamu, než tímto kanálem - kanále, prosím, promiň, ty jsi, na rozdíl od Štikových, pro tuto společnost aspoň užitečný. A rozhodně smrdíš míň. ()

Lykos

všechny recenze uživatele

Opravdu by mě zajímalo, kdo na Primě vymyslel, že by byl zapotřebí takovýto pořad. Někde jsem četla, že paní Monika prohlásila, že to bude jako Keeping up with Kardashians. Z hlediska zbytečnosti takovéhoto formátu jistě. Nemyslím si, že jsou Kardashianovi proslaveni smyslem pro humor, ale představuju si, jak se Kim a ten její mameluk válejí smíchy po zemi po shlédnutí pěti minut tohoto. Ti z Vás, kteří jste to neviděli, velice chybujete. Těžko byste jinak tipli, že Ornella může působit téměř normálně a inteligentně. Ve srovnání s paní Monikou (to je ta sexy mladice) je totiž každý členem Menzy. Zajímalo by mě, zda se členové rodiny toho projektu účastnili čistě jen pro peníze, anebo zda věří, že ostatní spoluobčané hoří touhou vidět jejich obývací pokoj. U Kokty je to jasné, potřebuje vydělat na zuby. Ruku na srdce, řekněte mi číslo účtu a já mu nějakou tu kačku taky pošlu, protože dívat se na něj je skoro až bolestivé. Pořad také doporučuji všem, kteří nadávají na programovou nabídku ČT. Zkrátka: Jen tak dál, Primo, jen tak dál! ()

pupidup odpad!

všechny recenze uživatele

To jsem fakt zvedava.. vsichni tady kricime odpad.. a vsichni na to ze zvedavosti cumi... asi aby se podivali,jestli to je vubec mozne! A o to prece jde,ne??? 😀 Jestli se takove porady skutecne vysilaji! 😂 a to jsem myslela,ze nejhorsi jsou zarucene Nebezpecne vztahy nebo jak se to jmenuje,na Barrandove... a ono ne! Prima nadadila tezsi kalibr. Horsi uz snad může byt jen simultarne dabovane nemecke porno ze 70. Let... ale to melo aspon svuj ucel! 😀 z tohohle se fakt neuděláte! 😂 ()

Galerie (5)

Zajímavosti (1)

  • Na premiérový díl se 23. 4. 2018 dívalo 298 000 diváků ve věku 15-69 let. O týden později sledovanost poklesla na 241 000, 7. 5 .2018 se na třetí díl dívalo 262 000 diváků. S ohledem na pokročilou hodinu začátku pořadu (21:30) představuje share přes 11% pro komerční televizi solidní výsledek. Share prime timeového Modrého kódu (od r. 2017) se pohybuje okolo 20 procent. (klukluka)

Reklama

Reklama