Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Osm nejpopulárnějších sociálních sítí. A osm lidí, kteří na nich dokázali uspět. Jak se jim to podařilo? Jaké strategie k tomu používají? Hravý dokumentární seriál režiséra Tadeáše Daňka o tom, co to znamená, být v dnešní době influencer. (MALL.TV)

Recenze (2)

Lachtaan 

všechny recenze uživatele

Tvorbu internetové televize MALL.TV sleduju poměrně pravidelně, baví mi zkoumat, co všechno za formáty na této platformě vzniká. Už jen díky tomu mě v nemalé míře zaujal koncept, který se prostřednictvím slavnějšího zástupce dané sociální sítě snaží publiku přiblížit tato zákoutí internetu. Některé sítě jsou samosebou pozoruhodnější, avšak semtam se nepodaří zvolit příliš adekvátní tvář zvolené "aplikace". Jako dokumentární experiment se zajímavými statistikami o Facebooku a jemu podružných je ale Hra o lajky důstojným pořadem. ()

jigsaw44 

všechny recenze uživatele

Prvá vec, ktorá odradí diváka je, že to je fakt zbytočne urobené v retro štýle, uvádza to nejaký starý dedko, v pozadí je počuť otravné dychovky, animácie a zvučky sú tam 8 bitové. Celé to posobí ako pre seniorov, aby mali prehlad o modernosti sociálnych sietach. Druhá odradzujúca vec: Prvá epizoda je slabá, druhá ešte slabšia - o reťazových mailoch, ktoré si neznámé dochodkyne preposielajú, ked sa často nudia. Je to o ničom, ale na druhej strane, mnohí ludia tomu už po odvisielaní druhej časti dali urýchlené hodnotenie ako: odpad!, přičom to má ešte viac neodvysielaných častí. Každopádne tretia až šiesta sú celkom dobré, ostatné som ešte nevidel. ()

Reklama

Reklama