Recenze (26)
Podivní (2010)
Hej ľudia! Videli sme rovnaký film? Alebo som tu jediný koho ešte nenapadol záhadný vírus.
Grindhouse: Werewolf Women of the S.S. (2007)
Ta * je pre Akuna Boys -- Authentic Tex-Mex Food :)
Les 7 Jours du talion (2010)
Smutný film. Ťažko hodnotiť. Ináč pôsobí na človeka ktorý má deti a inak sa na to díva nejaký bezdetný mladík čo si tu na tomto filme užíva násilné trestanie a popri tom sleduje aj akýsi umelecký podtón. Naturálne zobrazenie bolesti, ktorú prežíva otec zavraždeného dievčaťa, nie je pre diváka-rodiča ktovieaký filmový pôžitok. Táto téma je vhodná skôr pre dokument. Nuž, ťažko hodnotiť - smutný film.
Prokletý ostrov (2010)
Priemerný film tak nanajvýš na 3*. Ibaže tu už bolo Memento a žiadne prekvapivé rozuzlenie sa tým pádom nekonalo. Film, v ktorom má hlavný hrdina podobný problém, je spracovaný omnoho kvalitnejšie (a asi aj lacnejšie). Ak by som Memento nepoznal dal by som tu tie 3*. Takto je to len za 2*.
Pán velryb (2002)
Ďakujem za tradície a staré príbehy (žiaľ, pre mnohých len rozprávky) ktoré sú pre nás všetkých nesmierne dôležité (bez rozdielu národností). Sú kultúrnym dedičstvom bez ktorého by sme boli stratení. Tento film to s nehou zobrazuje. Dokonalá súhra obrazu a hudby v podaní excelentnej Lise Gerrard.
Kick-Ass (2010)
V ťažkých časoch filmovo-comiksových superhrdinov je Kick-Ass príjemným osviežením.
15 minut (2001)
Mohol to byť skvelý film. Má "zdravé" základy, zaujímavý námet. Nuž ale celkovo to bolo akési nedotiahnuté. Chvíľami to vyzerá dobre a potom to skĺzne do nudy. Roden - fakt super!!! Najväčšie plus filmu.
Velká ryba (2003)
Alabama je miesto kde sa rodia rozprávači s neuveriťeľnými životnnými príbehmi. Najprv Forest Gump teraz Edward Bloom.
Horská služba (1998) (seriál)
Strašne veľký omyl. Smutné že to vôbec natočili.
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Votrelci a predátor si zasluhujú plný počet *****. Mám proste na nich slabosť :) Ale film...už prvý diel bol sklamaním. Tu sa dá aspon vytešovať s "votrelčej" atmosféri a súbojov. Za to tie dve**.