Recenze (397)
Kniha džunglí (2016)
Příjemné překvapení, a to nejen pro děti. Vizuálně dokonalé; zvířátka už živější snad být ani nemohla (animace fakt pokročila); malý Sagvánek Toffiů se také povedl - skutečně smekám před animátory, jak ho dokázali omladit, ale stejně jsem ho bezpečně poznal... :-)
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Mortdecai: Grandiózní průser! Naprosto nudný a zbytečný film...
Maggie (2015)
Hm - asi jsem čekal úplně jiného Arnolda ...
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (pořad)
Tento pořad se přeci jen odlišuje od běžné novácké produkce. Má vtipného a pohotového moderátora; neokoukané porotce v čele s hláškujícím Kohákem a poměrně rozmanité soutěžící, kterým odvaha skutečně nechybí (a navíc působí jako parta, která se dobře baví). Některé výkony jsou skutečně fascinující... Jde zde především o zábavu, nikoliv jen o pěvecké výkony. Maskéři se přímo překonávají a herci a zpěváci rovněž. Já jsem třeba postupně změnil svůj osobní názor na Davida Krause (který mne nejprve primo iritoval v pořadu svého otce, pak jsem ho nějak toleroval a zde ho vnímám velice pozitivně). Přehrávající a namachrovaný Vondráček se musí smířit s faktem, že většinou vice než 1-2 body holt nedostane. Chýlková je výborná. Pazderková se snaží. Holišová je neskutečný chameleon. Fialovou přenechám mladší generaci. Mišík mne překvapil (Miley Cyrus neměla chybu). No a i ten dlouholetý novácký klaun Rychlý dokáže dojmout jako Satchmo. Tohle je fakt škoda odstřelit po pár minutách ...
Spectre (2015)
Jasně nejslabší bondovka s Craigem. Nejhorší titulní song ze všech bondovek. Přepálená stopáž; slátaný děj. Nenudil jsem se jen já, ale i Craig působil dost znuděně (už se nemohl dočkat až s tím sekne), stejně jako unylá Seydoux (kde ji vůbec sakra vyhrabali?!?). Belucci nedostala žádný prostor. Když nad tím tak přemýšlím, tak pro mne se jedná o vůbec nejhorší bondovku - a to jsem se mylně domníval, že Lazenbyho majstrštyk nic nemůže překonat ...
Cibulkova zábavná tajenka (2015) (pořad)
Televizní Cibulka je spolehlivá záruka odpadu ...
Spása (2014)
Mads byl jako obvykle výbornej, ale toho Cantonu jsem fakt nepoznal - nějak nám nakynul a zpořízkovatěl....
Princezna a písař (2014) (TV film)
Hm, žádný zázrak se nekonal. A ta princezna byla nějaká divná...
Jupiter vychází (2015)
Tatuma jsem nikdy moc nemusel - smrkové poleno má větší charisma a v krbu aspoň zapraská. Navíc zde na mne působil jako podivný ruský travestita. Nudný a chaotický děj, který nezachrání ani hromada digitálních triků. Přitom nějaký potenciál se z toho vytřískat jistě dal. Wachowští ušli "pěkný" kus cesty od skvělého Matrixu . Celkem tedy velké zklamání; dlouho se mi nestalo, abych u filmu usínal...
Stalingrad (2013)
Hm - dost nadnesený název Stalingrad na to, že se v podstatě vše odehrává v jednom domě a jeho blízkém okolí. Digitální efekty občas přímo bily do očí. Asi jako kdyby jste v očekávání velkofilmu Waterloo následně sledovali 3-hodinovou šarvátku skupinky vojáků odehrávající se v jednom z krajních stanů poblíž bojiště.... Takže tak.