Recenze (294)
Přímky slepoty (2010) (amatérský film)
Jak jinak. Zhlédnout můžete tady: https://www.youtube.com/watch?v=i9W5eHvjlCo
Tony a výlet na Měsíc (2010) (amatérský film)
Nejde hodnotit jinak! :) Celej film tady: https://www.youtube.com/watch?v=Zb2KMw0Z0AM
Místní podivín (2008) (amatérský film)
Srdeční záležitost! :) info o filmu a možnost stáhnutí: http://mistnipodivin.cz/
Underworld: Krvavé války (2016)
Nebetyčná debilita.
Zúčtování (2016)
Velká paráda!
Zloději z Harvardu (2002)
Uf, a za takový sračky ňáký producenti vážně vyhazujou prachy?
Červená želva (2016)
Vizuálně úchvatné, esteticky výrazné, přesto scenáristicky slabé. Na plátně tak nejvíc pozornosti zaslouží vedlejší postavy všetečných krabů, kteří působí originálně a vtipně a vůbec, natočte o nich celevečerák! Zdatně konkurují poplíkům z Totora (nojo, stylistika studia Ghibli je z toho náramně cítit, a to je dobře, nemít Červená želva tak nabitou konkurenci, klidně by tam šla i ta čtvrtá hvězdička).
Čapí dobrodružství (2016)
Takhle vtipnej animák plnej nápadů a (zábavný a trefný) ironie tu dlouho nebyl. A trochu sem si i pobrečel...
Doba ledová: Mamutí drcnutí (2016)
Neskutečný, neskutečný... (a všichni ti vylízanci, co tu píšou o super nápadech a čemkoliv dalším pozitivním by si držky měli vypláchnout kyselinou; nejsmutnější je, že ani ty děti se tomu v kině nesmály, jak to bylo vypatlaný)
Deadpool (2016)
A roztrhne se pytel R-kovejch satirickejch filmů. A to je dobře. Chvílemi stejně geniální a originální jako ranější tvorba Woodyho Allena: ač se to u komiksovýho filmu nezdá, je to nadupaný reflexí filmu jakožto média a reflexí narace jakožto ohraných žánrových i mimožánrových klišé. Nadto Deadpool komunikuje s divákem napřímo a vystupuje z děje, upravuje si styl, rychlost i způsob plynutí času ve filmu, znemožňuje kdeco, a ačkoliv se sám dopouští klišé, ví to a vysmívá se mu. Těšim se na dvojku.