Recenze (68)
Waco (2018) (seriál)
90%
The Punisher (2017) (seriál)
1.Série - 75% (za poslední 3 díly přidávám čtvrtou hvězdu)
Já, Kajínek (2017) (seriál)
To snad ani není možné
Logan: Wolverine (2017)
88%
Wind River (2017)
90%
Zúčtování (2016)
90%
Jan Hus (2015) (TV film)
Mám chuť ubrat jednu hvězdu za nevkusnou muziku. Film ale za to, že je Kocáb packal nemůže..
Bosch (2014) (seriál)
1. Série: solidní detektivka - 85%
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
1.série: 90%, 2.série: 60%, 3.série: 90%, 4.série 95%, 5.série: 95% = 5*
Spotlight (2015)
To je hnus velebnosti! Svět je plný sraček a tohle je jedna z nich.