Poslední recenze (20)
Elysium (2013)
Dobrý příběh, dobré efekty, celkově dobré, ale pro mě docela rychlovka, jak se tam začalo něco dít, tak film skončil, potřebovalo by to ještě o půl hodiny nějak prodloužit a bylo by to výborné.
Rocky Balboa (2006)
Důstojné zakončení série o Italském hřebci, spousta vzpomínek, nová moudra, snad ještě lepší drama, jak Rocky I.
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Naprostá filmová prohra. Na to, že se mi jednička docela líbila, už od začátku G.I.Joe 2 jsem měl pocit, jako by jim tam herci z jedničky nechtěli hrát nebo jen na skok a zaplácali to jinýma postavama, takže děj je chaotický, žádné extra scény, prostě hrůza.