Poslední recenze (54)
Normal (2009)
Konečne vznikol v česku ambiciozny film. Ševčík je zjavne veľký fanúšik Lyncha a aj toho Wong Kar Waia tam vidieť, ale nie je to na škodu.
Bathory (2008)
Jakubisko je vo forme. Obával som sa čo z toho vylezie ale bol som nadmieru spokojný. Pravdupovediac nechápem výčitky typu televízny vzhlad alebo lacné interiéry. Prijde mi to hnidopichstvo zmietnuť čokolvek domáce. Film je obrazovo vyslovene kinový a velké plátno mu sluší a rozpočet je na výprave vidieť. Príbeh je zložitý ale zaujímavý, a dúfam, že sa dočkáme televíznych filmov ako v prípade Včely alebo Správy, ktoré dokresla niektoré postavy, ktoré boli teraz len načrtnuté. Nie je to naštastie typický blokbuster, Jakobiskov rukopis som tam videl a dúfam, že sa prachy do toho vrazené vrátia.
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Asi najlepší momentálne bežiaci seriál v TV. Začal som to na svoju smolu sledovať až od 4. série, ale určite si to zoženiem od začiatku. Ten spomínaný humor, ktorý mnohý oceňujú z prvých sérií tu už takmer absentuje a ja to beriem viac ako dramatický seriál s dokonale vykreslenými postavami a vzťahmi. Každý jeden diel z piatej série kvalitatívne prevyšuje drvivú vačšinu kino a TV produkcie. Záver seriálu je podla mňa jeden z najbizarnejších aký som videl od posledného dielu Twin Peaks.