Recenze (382)
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Lebo milujem Kevina Smitha. Lebo v každej roli je génius. Lebo povýšil slovo cameo na nový level. Lebo Chris Rock naloží ako nikto. Lebo je to kult. Lebo internetoví hejteri dostanú konečne, čo si zaslúžia. A lebo Alanis Morissette na 3 sekundy.
Kámoš k pohledání (2009)
Chlapská romantická komédia. Apatow bez Apatowa no zato so skvelým Jasonom Segelom a P. Ruddom, ktorému veríte všetko. I love you, movie.
Captain America: První Avenger (2011)
Viem, že je to komiksové pravidlo, ale strašne ma nebavilo ako hypersilný záporák, krôčik od totálneho ovládnutia sveta a jeho obrovská armáda dostanú na papuľu od jedného človeka v maske (a tentokrát so štítom). Prvá polovica akcie, kedy to bolo viac tímovka z druhej svetovej ako marvel komiks ma bavila oveľa viac. Dopozeral som to z povinnosti a s očakávaním nejakej legendárnej po-titulkovej scény, žiaľ, nič také sa nekonalo. Sklamanie.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Prečo nápad takéhoto settingu nedostane do rúk niekto bez bázne a hany, kto z neho urobí ultimátny scifi náklad epických rozmerov s dvoma povinnými zvratmi na konci, ktorí všetci miestni kritici zavrhnú a zadupú pod čiernu zem ale ja budem milovať? Prečo? Drive syndróm. Tri a pol, v polovici nuda.
Benga v záloze (2010)
Absolútna absurdná šupa! Kto tomuto nerozumel, je ignorant, tupec a zomrie sám!
Cesta do fantazie (2001)
Fantázia. Prvé anime čo som videl do konca stálo za to. [Po ôsmich rokoch od týchto slov dodám ešte toto:] 1. Fantázia tvorcov je ohromujúca. 2. Východná vizualita pomiešaná s (očividne) univerzálnymi rozprávkovými trópmi je osviežujúca. 3. "Západná" hudba je funkčná ale zážitok kompromitujúca.
Elitní jednotka 2: Vnitřní nepřítel (2010)
Alebo ako to José Padilha natrel systému po svojom. Chcem vidieť trojku a Nascimenta, ako zničí Rio !
Elitní jednotka (2007)
Nekompromisné, špinavé a nasadené, som nadšený. Kpt. Nascimento je neskutočný sympaťák, aj keby mňa možno označil za špinavého ľavičáka. Najlepšie na tom je. že toto je dôkaz, že film môže odkazovať na Foulcaulta a poskytovať kopec podnetov na rozmýšľanie a nemusí to byť pseudointelektuálna artová nuda.
Ocelová pěst (2011)
Nechápem, čo je na tomto filme červené. Jediné čo som si zapamätal bol product placement a fakt špatný slzavý happyend. Roboticky neosobné, žiadna epika a decko ma štvalo. Film do vlaku, nič viac, aspoň že na Kate z Lost sa dobre pozerá anytime.
Ctihodný občan (2009)
Brilantný príbeh. Skoro celý čas som chcel aby vyhral ctihodný občan a kričal "Let It Burn!", v závere mi to prišlo fér a povinný rodinný happyned som radšej ignoroval. Skvelota, chcel by som ale vidieť alternatívny koniec plný chaosu.