Poslední recenze (560)
Ronja, dcera loupežníka (2024) (seriál)
Knižku poznám z detstva, film z roku 1984 tiež je celkom milé si to všetko pripomenúť. Svet fantasy, tajomný les s trpaslíkmi, harpie a bludicky to všetko som dostal od Netflixu znova. Takisto hlavná predstaviteľka je fajn. Jediné čo zase pokazili je plno zbytočných nových postáv, ktoré absolútne nedávali zmysel a v knihe ani neboli. Druhá vec čo má naštvala je natiahnutie tejto knižky ešte aj na druhú sériu, no neviem načo. Škoda bolo príjemné sa vrátiť do detstva , no prečo to zase Netflix tak pokazil?
Šógun - Nachové nebe (2024) (epizoda)
I napriek tomu že som bol pripravený a vedel že čo sa stane a má stať, už znova a po tretí krát ma to emocionálne zase dostalo !
Suspiria (2018)
Na začiatku len napíšem že moc sa nejedná o remake, je to úplne iný film no ale všade sa ta uvádza tak nech je tak. Dielo Daria Argenta mal iba 98 minút, bol urobený v super jasných farbách, pohyboval sa ako blesk a mal desivé skóre. Tento má viac ako 150 minút, vyzerá fádne a ponuro, má hrozné herecké výkony, škaredú krv, nezmyselnú ženskú nahotu a nakoniec to nedáva veľký zmysel. Sú tam nezmyselné sekvencie zahŕňajúce politiku a nudné hodiny tanca. Tiež príliš veľa tanečných sekvencií, ktoré sú jednoducho smiešne zlé. V niektorých momente to bolo také hlúpe a až som sa začal smiať! Tupé, nezmyselné a urážlivé. Preskoč to.