Oblíbené filmy (10)
Případ pro začínajícího kata (1969)
Fantazie, poezie, zlý (?) sen... jedním slovem GENIÁLNÍ
Metropolis (1927)
King Kong (1933)
Vítězové a poražení (1999)
Nesnáším americký fotbal a filmy se sportovní tematikou vůbec. Ani nevím, jak jsem se k tomuto filmu dostala, ale po jeho zhlednutí jsem seděla chvíli jako opařená a poté stiskla znovu play... Jednoznačně jeden z aboslutních filmových zážitků!
Potopa (1974)
Snad "největší" velkofilm, který jsem kdy viděla.
Match Point - Hra osudu (2005)
Café society (2016)
Půlnoc v Paříži (2011)
Mazaný Filip (2003)
Vynikající! Ale rozhodně ne na první pohled.
Všichni moji blízcí (1999)
Ve své filmotéce mám spoustu dobrých filmů, ale ne všechny mě provázejí životem tak jako jeden z nich a tím je film Všichni moji blízcí. Už tenkrát, když jsem ho viděla poprvé, tak mě dostal tím, jak krásně je "vykreslen". Lehký humor střídá kruté drama a herecké obsazení podtrhuje uvěřitelnost snímku a...v průběhu života si ho pouštím znovu a opět a zas a znovu. Pro mě jeden z nejpůsobivějších filmů s danou tématikou...Jedním slovem skvost!