Recenze (2 091)
Nevěstina máma (2024)
Chcete nějakou oddechovku, u které se budete dívat na krásné lidi, na krásném ostrově vykreslené fakt božsky? Dejte si tento film - protože to je přesně ono :) Sem tam nějaký humor - vtipná teta, která na Harleyi ještě nejezdila, dávná minulost, která jen dává za pravdu tomu, že nedorozumnění způsobují obrovská trápení a komunikace je základem skvělých vztahů :)
Bez polevy (2024)
Film pro děti? Bláznivý? Barevný? Z 60tých let?Ano, ale pro dospělé už nic moc...Bylo tam pár vtipných jmen, uvědomila jsem si, jak je obsazení již staré - a to mě dost vyděsilo :D Děkuji - jednou a stačí :)
Lak na vlasy (1988)
Ten film buďto nesnášíte a nebo tancujete po celou dobu filmu s nimi...Já vím, že to takhle střelený, praštěný a šílený má být, tudíž to "akceptuji" a i přesto, že to není úplně styl, který vyhledávám, vím, že to má něco do sebe. U každé z verzí, co jsem viděla mě pomalu pak přijde, že vykašlávám sprej na vlasy, protože ten je tam cítit opravdu po celou dobu filmu :D
Takoví jsme (2013)
No...vůbec si nepamatuji, proč jsem si před lety ten film uložila..no, došlo na něj a vlastně v tom filmu došlo na plno lidí :D je to docela nechutný, docela předvídatelný, ale ten závěr je fakt na grc..Přišlo mi, že se film snažil působit hodně "tajemně" a hororově, ale moc to nevycházelo..Totální nechuť a ty 2* jsou velmi slabé...
To, co dýchám (2007)
Mám pocit, že ten film mě nalákal krásným plakátem, ale ve skutečnosti tak v půlce filmu to podle mě zklouzlo k něčemu, čemu jsem už přestala věřit. Na Frasera se krásně kouká - to byl takový Fešák ;) Nicméně - bohužel mě ten film dost zklamal...
Co má Jennifer na svědomí (2024)
Ten příběh znám. Slyšela jsem ho ve velice podrobné verzi a má to vlastně i dvě strany. Jedna je výchova, ve které Jennifer žila a druhá je pak strana, kterou si zvolila Jennifer sama. Není to tak jednoduché, ale i tak to, co udělala je neuvěřitelné...
Buď sama sebou (2023)
Barvy, praštěná holka, která ukazuje, že všechno jde, když se chce. Zázračné žití bez peněz, ale na vysoké noze a plno další slátanin, které film pro mladé a dnešní potřebuje :D
Prostřihy (1993)
Pokud si chcete uvědomit, že váš život není zase taková tragédie a máte se vlastně fajn - tak toto je přesně film pro vás. Je tam plno dialogů, plno - až absurdních situací a také hodně amerického prostředí. Altmana znám, tudíž mě jeho tvorba určitým způsobem neubíjí ani nešokuje, ale věřím, že plno lidí s tím obtíže má. Film je nabitý obrovským množstvím známých jmen a je to jedině dobře ;)
Svatební sezóna (2022)
Něco na odreagování, úsměv, odpočinutí a zajímavé "životní" zápletky, které se nestávají? :D Ano - tak to je ideální film plný oslav, svateb a barev.
Svobodní se závazky (2011)
Hmmm..Předvídatelné? Ano. Mohl ten film být ale o dost horší? Ano. Hodně uřvané - to zrovna nemusím, ale zajímavý pohled na život, na nový život, na budoucnost a plány, které si řídíme sami..Ty 3* jsou tak 3,5*.