Recenze (166)
Poslední Vermeer (2019)
Jistě nejsem sama, kdo mezi světovými malíři má jako"srdcovku" Jana Vermeera. Film je natočen podle zkutečné události kterou jsem již znala a tak jsem byla zvědavá na nové zpracování. Nezklamala jsem se, film se mi moc líbil. A ze závěrečných titulků jsem zjistila, že producentem byl Ridley Skott .
Režim - Pomník (2024) (epizoda)
Začnu hodit podle první episody jednou hvězdičkou. Snad se z toho stane hit : ))) a já skončím na 5 poslední !!! Pochopit nemohu, jak herci Kate Winslet a Matthias Schoenaerts - moji oblíbenci z filmu Králova zahradnice, přijali nabídku na tento seriál ? Prohráli snad nějakou sázku : ))) ???
Angličanka (2022) (seriál)
Je to tak báječné, když jsme postupně vtahováni do příběhu, který byl mistrně natočen a v rolích perfektně obsazen. Mám moc ráda Emily Bunt a v této minisérii, byla naprosto skvělá.
Turista (2022) (seriál)
Trochu více svižnosti a méně předvídvídatelného děje by neškodilo.
Temný případ - Part 4 (2024) (epizoda)
....Zatím nic moc, ale stále čekám na slibováné drámo : )))))
Sisu (2022)
Morbidní oddechovka - vidět nácky radostně rozhazovat ruce i nohy v luftu.....!!!!
Middletonská romance (2013)
Všechno je možné a láska je mocná čarodějka - nemám pravdu??? : ))))
Zlo s lidskou tváří (2019)
Mark Harmon v roli Tedy Bundyho ve filmu - Obezřetný cizinec (1986) - byl přesvědčivější, jako opravdové zlo s krásnou tváří ...
Vůně času (2023) (seriál)
Zajímavý náhled v historickém seriálu (telenovele) na život ve staré číně.
Temný případ - Série 3 (2019) (série)
Třetí série se mi líbila nejmíň. Až moc časté retrospektivy a celkový průběh děje, postupně z příběhu vytvořily naprostou nudu.