Poslední recenze (122)
Chameleon (2010)
Zoufale zpatlané.
Všemocný (2011)
Kdo by čekal nějakou intelektuální smršť, bude asi zklamaný jako já. Je to totiž sprostý akčňák, místy zcela neostyšně kopírující Matrix a snažící se při tom tvářit strašně originálně. Je mi to líto, protože takhle pohřbít obrovský potenciál námětu se jen tak nepovede. Našlo by se tam pár technických vychytávek, které určitě jsou líbivé, ale to je tak všechno.
Láska a jiné závislosti (2010)
Klišé a otřesné plýtvání hereckými talenty. Jediné co by mě na filmu zajímalo je, jak by to vypadalo ve stage 3 a dál. Utnutý takhle na začátku nicméně nevypovídá absolutně o ničem.