Oblíbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
O tomhle filmu se moc psát nedá,to se prostě musí vidět!!A hned několikrát.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
21.9 2017 jsem Terminátora 2 viděl poprvé na velkém plátně,dříve VHS,DVD později blu ray.Ani se nechce věřit,že film vznikl v roce 1991.Samozřejmě v 3D konverzi je vyčištěný obraz a několik triků lehce upraveno,ale prostě tenhle film nezestárnul a hravě strčí dnešní akční bijáky do kapsy.V době vzniku fascinující triky,Arnold v top formě-prostě nejlepší akčnák všech dob!!!!
Temný rytíř (2008)
V Bruggách (2008)
Tento film mě přiměl abych Bruggy navštívil a můžu jen potvrdit,že to tam je nádherný.A v Belgii dělaj ty nejlepší hranolky!!
Matrix (1999)
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Překrásné vizuální orgie.This is Spartaaa!!
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Těžká váha (2005)
Pro mě jasně nejlepší boxerskej film,bez debat!!!!!
Rivalové (2013)
Fascinující film o zlaté éře F1 v 70 letech.Oba aktéři předvádějí herecké umění,myslím,že Daniel Bruhl si hlasitě říká o Oscara,vlastně celej film je kandidát.Budu mu přát,aby to vyšlo.Pro mě jednoznačně film roku!!!!