Poslední recenze (1 248)
Králíček Jojo (2019)
Za mna super film. Ma to vsetko. Humor, myslienku, originalne prevedenie, paradne herecke vykony, emocie, napinave sceny a grotskne vyobrazeny nacizmus. Imaginarny Hitler je topka. Trailer sluboval komediu. Ale komedia je to len obcas. Pointa filmu nie je, aby ste sa rehotali od zaciatku do konca.
Chudáčci (2023)
Wau. Ja teda moc artove filmy neoblubujem a nejak vela som ich nevidel. Asi preto ma tobtak zaujalo. Vizualne neuveritelne, dejevo zaujimave a herecky dokonale. Akoze je to uplny bizar. Taky mix Rkoveho Wesa Andersona, Tima Burtona a Frankensteinovej nevesty. Bavil som sa kralovsky. 90% tesnych 5*
Zabiják (2023)
Pozeram, ze to bolo spravene na zaklade komixu. Trochu necakane. Je to pomale, divne a ponure. Niekedy sa pytate, preco mi to reziser ukazuje? Na nejaku velku akciu zabudnite. Je tu len jedna dlhsia akcna scena. Do toho par headshotov. Ale musim priznat, ze ma to Fassbenderove herectvo neherectvo celkom bavilo. Je tazke fandit jeho postave a ani si to nezasluzi. Napriek tomu som mu akosi cudne fandil. Fincher je dobry reziser. Uz asi vystrielal tu najlepsiu municiu. Ale stale ma jeho rukopis bavi. Na zaver musim povedat, ze mi tu hitmanovsku robotu uplne nepredali. Velku porciu jobu vyplna stresujuca nuda. 4* si to zasluzi.