Poslední recenze (6 878)
Mr. & Mrs. Smith (2024) (seriál)
Jediný klad, ktorý som v tom seriály našiel, je akcia. Je jej síce žalostne málo, ale aspoň je poctivo analógová. Vrátane výstrelov. To sa dnes už nevidí. Zvyšok išiel úplne mimo mňa.
Hrdinové: Znovuzrození (2015) (seriál)
Nádherná ukážka ako už tak dodrbnaý seriál ešte viac dodrbať. Nové postavy o ničom. Herecké obsadenie to tiež nezachránilo. Hlavná zápletka znova prekombinovane debilná. Staré postavy sa len mihnú a skôr ma srali. Hlavne stará Petrelliová alebo Parkman. Bennet bez Claireinky nefunguje. Jedine Hiro ma trochu bavil, tak aspoň za neho jedna hviezda. 1/10.
Hrdinové - Série 4 (2009) (série)
Finito, ende, konečne to mám za mnou. Musel som sa nútiť, aby som si pustil aspoň jeden diel denne. Taká chujovina sa z tak dobre rozbehnutého seriálu stala. Tentoraz to pripomína druhú sériu. Dej výrazne spomalil, väčšina postáv si oddelene rieši svoje súkromné životy a tie najsilnejšie postavy nejakým spôsobom odpratali. Syler dlho nevie kto je, Hiro zomiera a Peter sa snaží žiť normálne. Teoreticky plusom mohlo byť to, že tentoraz mal hlavný záporák Samuel dostatok času na postupné naplnenie svojho diabolského plánu. Ale vykľul sa z neho totálny šupák, ktorý sa na legendárneho T-Baga nechytá. Knepper sklamal. Asi ako všetky postavy. Najviac ma sral Syler ukrytý v mysli Parkmana. Kopa postáv z minula sa tu len mihla. Záver ostal napoly otvorený. Evidentne sa počítalo s ďalšou sériou s ktorou už ale nepočítali diváci, ktorým po toľkých somarinách a otočkách postáv z jednej strany na druhú, došla trpezlivosť. Fakt odpustíme Sylerovi všetky tie vraždy a bude superhrdina? WTF. Najviac sa mi páčila línia s Hirom a jeho milovanou. To sa uzatvorilo pekne. Takisto tá nepočujúca bola pekná. Ale ako celo veľmi slabá séria. 4/10.